Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

انواع مدل ماگ را از کجا بخریم

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گالری تصاویر دکوراسیون و مبلمان
Konu Başlığı انواع مدل ماگ را از کجا بخریم
نویسنده موضوع آف سود
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan آف سود

آف سود

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Oct 17, 2023
ارسالی‌ها
8
پسندها
4
امتیازها
3
وب سایت
offsood.com

اعتبار :

انواع مدل ماگ

ماگ انواع مختلفی دارد چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ جنس ماگ می توان انواع بسیاری را نام برد. در این قسمت ما قصد داریم تا انواع مختلف ماگ که تاکنون در بازار و فروشگاه ها عرضه شده است را به شما معرفی کنیم.

ماگ چیست و چه کاربردی دارد؟3


• ماگ هوشمند

از سری ماگ هایی که به تازگی وارد بازار شده اند و علاقه مندان زیادی نیز دارند، ماگ هوشمند می باشد. ماگ های هوشمند درجه حرارت ظرف را بر روی قسمت درب به شما نمایش می دهند و هر 80دقیقه یک قهوه تازه به شما تحویل خواهند داد. این ماگ هوشمند برای افرادی که زمان زیادی برای رسیدگی به تغذیه خود ندارند استفاده می شوند. از ویژگی های ماگ هوشمند می توان باطری با قابلیت شارژ مجدد، قابلیت انتخاب دما، قابلیت کنترل زمان را نام برد.

ماگ چیست و چه کاربردی دارد؟1


• ماگ سرامیکی

برای تشخیص ماگ سرامیکی می توانید ماگ را برگردانید و طرف دیگر ماگ را بررسی کنید. اگر ماگ شما قسمتی دارد که بدون لعاب می باشد، مطمئنا این ماگ، ماگ سرامیکی می باشد. از لحاظ کیفیتی ماگ سرامیکی نسبت به ماگ چینی از دوام بالاتری برخوردار است. ماگ سرامیکی می تواند دمای 1000 تا 1600 درجه را تحمل کند یا درون ماکروفر قرار بگیرد و در عین حال آسیبی نبیند. از لحاظ هزینه ماگ سرامیکی نسبت به ماگ چینی از قیمت کمتری برخوردار است.

ماگ چیست و چه کاربردی دارد؟4


• ماگ چینی

چینی به محصولاتی می گویند که از گرما دادن به خاک رس کائولین به دست می آید. تولیدات محصولات چینی به کشور چین باز می گردد. سطح ماگ های چینی نسبت به ماگ های سرامیکی کمی صاف تر و شفاف تر است. هنگامی که ماگ را لمس می کنید متوجه برجستگی می شوید، این برجستگی نشان دهنده چینی نبودن آن ماگ می باشد. نکته دیگری که در اینجا باید اشاره شود در فرایند هزینه بر ماگ چینی است. بله این ماگ از لحاظ هزینه می تواند برای تولید کننده بسیار گران تمام شود.

ماگ چیست و چه کاربردی دارد؟5


• ماگ شیشه ای

ماگ های شیشه ای ظاهری کاملا شفاف و براق دارند به طوری که محتوای درون ماگ به طور واضح مشخص می باشد. این ماگ های شیشه ای دارای رنگ بندی بسیار زیبایی هستند و برروی آن نیز طرح و نقش های ساده باعث جلوه بیشتر ماگ می شود. البته ماگ شیشه ای در مدل های مختلفی مانند ماگ دوجداره و ماگ تبلیغاتی نیز تولید می شوند.

• ماگ تبلیغاتی شیشه ای

برخی از شرکت ها برای تبلیغ برند خود و شناساندن آن به مردم، لوگوی شرکت را بر روی ماگ های شیشه ای قرار می دهند. این ماگ های تبلیغاتی با هزینه ای بسیار کمتر نسبت به سایر ماگ ها تهیه می شوند. این لیوان ها در طرح های مختلفی تولید می شوند و اغلب ضخامت لبه های آن مانند ماگ های سرامیکی است. از این ماگ های تبلیغاتی، به عنوان یک هدیه به کارمندان نیز استفاده می شود.

• ماگ فلزی

ماگ فلزی از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به تراول ماگ دارند. اما تنها تفاوت شان را شاید نداشتن درب پوش عایق گرما و سرما دانست. ماگ فلزی اغلب بدون درب پوش تولید می شوند. اما بدنه آن ها و مقاومتشان در برابر انتقال گرما و سرما همانند تراول ماگ ها می باشد. در برخی موارد از ماگ های فلزی طراحی یک همزن نیز دیده شده است. با وجود یک همزن شما راحت تر می توانید مواد درون ماگ فلزی را باهم مخلوط نمایید.

ماگ چیست و چه کاربردی دارد؟6


• ماگ حرارتی

ماگ حرارتی نامی است که برروی برخی از ماگ ها با ویژگی های خاص گذاشته شده است. هنگامی که از این ماگ، نوشیدنی داغ و با حرارت زیاد استفاده کنید، تصاویری که بر روی این ماگ قرار داشته باشد نمایان می شوند. در مورد نوع طراحی این ماگ، باید به دیواره های ضخیمی که نسبت به ماگ های دیگر برخوردار است اشاره کرد. اغلب برای قرار دادن ماگ های حرارتی در موقعیت مناسب سعی می کنند تا از یک لبه برای زیر این ماگ ها استفاده کنند تا آن ها با محل قرار گیری خود تماس کمتری داشته باشند.

ماگ چیست و چه کاربردی دارد؟7


• ماگ چوبی

ماگ چوبی از جمله ماگ های مورد استفاده در کافه و رستوران های سنتی می باشد. این مدل ماگ اغلب در مناطقی که چوب درختان مرغوبی برای استفاده و تهیه لوازم چوبی دارند دیده می شوند. در برخی از مدل های ماگ چوبی شما درپوش نیز برای آن مشاهده می کنید. به طور کلی ماگ چوبی بیشتر به دلیل ظاهر زیبایی که دارد مورد استفاده قرار می گیرد. درختانی که از چوب آن ها برای تهیه ظروف چوبی و ماگ استفاده می شود می توان کاج، بامبو، گردو، افرا و بلوط را نام برد.

• ماگ پلاستیکی

ماگ های پلاستیکی، ماگ های بسیار سبک با تنوع رنگی بالا می باشد. برای تهیه این مدل ماگ پلاستیکی، از پلاستیک فشرده استفاده می کنند. به دلیل سبک بودن این ماگ شما می توانید در مسافرت ها و کمپینگ ها استفاده نمایید. تنها عیب این ماگ ها، ایجاد بوی بد به دلیل ریختن آب داغ می باشد. پیشنهاد ما استفاده از این ماگ ها تنها برای خوردن نوشیدنی های سرد است.

ماگ چیست و چه کاربردی دارد؟8


• تراول ماگ

تراول ماگ یا ماگ های مسافرتی، ماگ هایی هستند که درب های محکمی دارند به طوری که مایعات از آن خارج نمی شود. ظاهری شبیه فلاسک دارند و به همین علت نیز تمایل برای استفاده از این نوع ماگ ها برای مسافرت ها و بیرون از منزل بیشتر می باشد. درپوش قرار گرفته بر روی این ماگ ها معمولا از جنس خود ماگ می باشد و عایق گرما است تا نوشیدنی را گرم یا سرد نگه دارد. از ویژگی های دیگری که این نوع ماگ دارد، قسمتی است که به آن جرعه نوش می گویند و شما به راحتی و بدون باز کردن درب اصلی آن می توانید از مواد داخل ماگ استفاده کنید. تراول ماگ ها اغلب دسته ندارند و بدون دسته طراحی می شوند، از ویژگی های دیگر این تراول ماگ ها قرار گرفتن آن ها در قسمت جا لیوانی ماشین می باشد.

ماگ چیست و چه کاربردی دارد؟9


• ماگ سفالی

ماگ های سنتی یا سفالی را بعد از تهیه در کوره ها قرار می دهند تا استحکام، کارایی و مقاومتشان بالا برود. ظاهری که ماگ سفالی دارد اغلب به لیوان های سنتی شباهت دارند و مورد استفاده افرادی قرار می گیرند که علاقه زیادی به لوازم سنتی دارند. از این ماگ سفالی در سفره خانه های سنتی نیز استفاده می شوند. برای طراحی این ماگ ها اغلب از رنگ های آبی و سبز استفاده می کنند. از لحاظ بحث هزینه نیز، نسبت به ماگ چینی و ماگ سفالی از قیمت پایین تری برخوردار می باشند.

بهترین ماگ

ما در این قسمت سعی کردیم تا به تنوع ماگ بپردازیم، اما شاید بهترین ماده ای که برای تولید ماگ می توان استفاده کرد، فلز و سرامیک باشد. استفاده از فلزات می تواند باعث شود، تا دمای مواد غذایی درون ظرف تا چندین ساعت حفظ شود و هنگامی که ضربه ای ببیند، دچار شکستکی و یا ترک خوردگی نمی شود. پس پیشنهاد ما، خرید و استفاده از ماگ فلزی می باشد. ماگ سرامیکی نیز از لحاظ کیفیت و طراحی از انتخاب های بسیار شیکی است که در بسیاری از دفاتر و اداره جات در دست بسیاری از کارمندان و دانشجویان دیده شده است.

ماگ را از کجا بخریم؟

ماگ ها یکی از وسایل فانتزی جذابی هستند که طرفداران زیادی در هر رده سنی دارند. تنوع طرح ها و رنگ بندی های ماگ ها بسیار زیاد است. به عنوان یکی از گزینه های جذاب و مناسب برای هدیه دادن می توان به انواع لیوان و ماگ های چوبی و سفالی و سرامیکی و... اشاره کرد. بنابرابراین اگر قصد خرید ماگ دارید به شما فروشگاه آنلاین صنایع دستی آف سود را پیشنهاد می دهیم. فروشگاه محصولات صنایع دستی آف سود یکی از فروشگاه های فروش انواع صنایع دستی می باشد. پس از مراجعه به سایت و مشاهده انواع مختلفی از ماگ و ظروف سفالی و چینی و سرامیکی در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید ماگ سرامیکی اقدام نمایید. این فروشگاه از تنوع محصولات بالایی برخوردار می باشد و با توجه به توضیحاتی که در رابطه با هر محصول داده شده شما می توانید بهترین کالا مورد استفاده خود را انتخاب نمایید. فروشگاه آنلاین آف سود مجموعه ای از افراد با ذوق و انگیزه هستند که همه محصولات آن ها به صورت دست ساز عرضه می شوند. با انتخاب و خرید ماگ و صنایع دستی از فروشگاه آف سود می توانید از محصولات دست ساز ایرانی حمایت کرده و هم محصولات با کیفیت و خاصی را برای خود خریداری کنید.

ماگ چیست و چه کاربردی دارد؟2


قیمت ماگ چقدر است؟

قیمت و هزینه ای که برای یک ماگ توسط مشتری پرداخت می شود به جنس ماگ، کاربرد ماگ و طراحی آن بستگی دارد. برای مثال هزینه ماگ چینی و تراول ماگ و ماگ هوشمند و ماگ فلزی به نسبت دیگر ماگ ها بیشتر می باشد. پس سعی کنید ماگی را خریداری نمایید که به نسبت هزینه ای که پرداخت می کنید برای شما کارایی داشته باشد.
 
بالا پایین