R Ǿ ღ ღ Ǿ Y A
مـدیـر ارشـد انجمـن
- تاریخ ثبتنام
- Aug 26, 2013
- ارسالیها
- 1,139
- پسندها
- 842
- امتیازها
- 113
- محل سکونت
- همــدان
- وب سایت
- dreamy95.blogfa.com
- تخصص
- خــــرابکاری :|
- بهترین اخلاقم
- مهـــربون
اعتبار :
طی نشستی خبری که در يکم بهمن ماه 1392 با حضور مدیران این شرکت و اصحاب رسانه در هتل سیمرغ تهران برگزار شد، علاوه بر تقدیر از مشتری برگزیده، برنامه*های آتی شرکت سریر در شروع سومین دهه فعالیت این شرکت نیز تشریح شد.
در ابتدای این مراسم، علی رضایی، مدیرعامل شرکت سریر به طور اجمالی تاریخچه فعالیت*های شرکت را توضیح داد و گفت: «سریر فعالیت خود را در سال1372 با توزیع و بازرگانی کالاهای آی*تی در سنگاپور آغاز کرد. به دنبال گسترش فعالیت*های سریر، دفتر این شرکت در سال 1373 در ایران تأسیس شد تا در زمینه واردات کالا، بازاریابی و فروش فعالیت کند. مهم*ترین محصولاتی که در شروع کار سریر تحت خدمات این شرکت وارد بازار کشور شدند، حافظه*هاي کینگ*استون و درايوهاي نوري یاماها بودند؛ بی*شک بسیاری از کاربران و فعالان قدیمی این حوزه به یاد دارند که محصولات این دو برند، برای نخستین*بار توسط شرکت سریر به*صورت رسمی پشتیبانی شد و به بازار داخل راه یافت.»
رضایی با اشاره به این که سریر در همان سال*های نخست رواج محصولات کامپیوتری خانگی در کشور توانست با ارائه خدماتی همچون تعویض آنی محصول جایگاه خود را در میان کاربران ایرانی پیدا کند، افزود: «با توجه به پویایی صنعت کامپیوتر، البته رشد بازار محصولات کامپیوتری در کشور و نیز افزایش نیاز جامعه کاربران ایرانی به وجود ضمانت*های قابل اطمینان و خدمات حرفه*ای و تخصصی، این شرکت نیز به فراخور نیاز راهبردهای خود را تغییر داده است.» وی افزود: « بر مبنای همین رویکرد، با شروع دهه 1380، سریر طیف کالاهای مورد پشتیبانی خود را متنوع*تر کرد و جدا از قطعات کامپیوتری، خدمات خود را به پشتیبانی از محصولات دیگری مانند نوت*بوک، تبلت و ... گسترش داد.»
رضایی در ادامه تاکیدکرد «یکی از ویژگی*های مهم سریر، وجود نیروهای مجرب و متخصصی است که برای این شرکت سرمایه*ای بزرگ محسوب می*شود. به رغم فراز و نشیب زیاد صنعت فناوری اطلاعات در کشور به دلایل مختلف، احترام به مشتری و ارائه خدمات با کیفیت مهم*ترین دغدغه شرکت در طول سال*های طولانی فعالیت سریر در بازار محصولات کامپیوتری بوده است.»
وی در پایان تاکید کرد: «در نهایت، امیدواریم با تلاش*های همه نیروهای مجرب و متخصص مجموعه سریر و البته یاری اصحاب رسانه، این شرکت بتواند بر کیفیت و کمیت خدمات خود بیافزاید.»
در ادامه این نشست سبحان عطار، مدیر فناوری اطلاعات سریر ضمن اشاره به خدمات و فعالیت*های فعلی این شرکت، برنامه*های آتی سریر را نیز توضیح داد. وی با اشاره به این که سریر به دو شکل کمی و کیفی فعالیت*های خود را گسترش داده است، گفت: «سریر طیف متنوعی از محصولات کامپیوتری را در سبد کالاهای تحت خدمات خود دارد و در حال حاضر، محصولات بیش از 10 شرکت صاحب*نام را در مجموعه خدماتی خود پوشش داده است.» عطار درباره خدمات جدید سریر ادامه داد: «سریر جدا از موارد پایه*، خدمات جدیدی را نیز ارائه کرده است که از آن جمله می*توان به خدمات پشتیبانی تکمیلی اشاره کرد. در این سرویس که به درخواست کاربر قابل سفارش است، موارد مختلفی مانند ضرب*دیدگی، شکستگی، ریختن مایعات و نوسان برق و حتی سیستم*عامل در زمره مواردی محسوب می*شوند که مشمول ضمانت و پشتیبانی سریر قرار خواهند گرفت.»
عطار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که سریر برای ارائه هرچه بهتر خدمات خود در حال حاضر در 6 مرکز استان کشور دفاتر فعال و پاسخ*گو دارد، اعلام کرد: «در نظر داریم تا به زودی دو دفتر استانی جدید دیگر نیز به این مجموعه اضافه کنیم.» وی در همین زمینه افزود: «اما با توجه به گسترش فعالیت*های سریر و افزایش تعداد مشتریان در تهران، به زودی دومین دفتر این شرکت در تهران نیز افتتاح می*شود و آغاز به کار خواهد کرد.»
عطار در پایان به حوزه*های کاری آينده سریر اشاره کرد و گفت: «بدون شک زمینه فعالیت*های سریر در آینده نزدیک بیش از پیش گسترش خواهد یافت. این شرکت در دو حوزه کاری جدید را در نظر گرفته است. زمینه نخست، گوشی*های هوشمند هستند که البته این کار از اوسط سال 1391 و با عرضه آی*فون تحت پوشش خدمات سریر به صورت آزمایشی آغاز شده است. اما به زودی برندهای نام*آشنای دیگری را نیز در همین زمینه تحت پشتیبانی و خدمات پس از فروش سریر در کشور خواهیم دید. حوزه دیگری نیز که سریر طی یک سال آینده وارد خواهد شد، ماشین*های اداری است که به رغم سابقه زیاد حضور این محصولات در کشور، با مشکلات مختلفی رو به روست و امیدواریم بتوانیم ذهنیت خوبی را که تاکنون در مورد حوزه*های کاری فعلی سریر وجود داشته است، در این حوزه*های جدید نیز ایجاد کنیم.»
بخش سوم این نشست به تقدیر از مشتری برگزیده سریر اختصاص داشت. در این بخش، محمد علی بزازان، مدیر روابط*عمومی سریر با اشاره به تلاش*های شرکت در زمینه احترام به مشتریان، گفت: «چندی پیش، سریر به چهارصد هزارمین کاربر محصولات تحت پشتیبانی سریر خدمات ارائه داد و همین موضوع بهانه*ای بود تا در آستانه ورود شرکت به دهه سوم فعالیت خود، این موضوع را به فال نیک بگیریم و از ایشان تقدیر کنیم.» در ادامه، از خانم ناهید فراهانی، چهارصد هزارمین مشتری سریر تقدیر شد و به رسم یادبود، هدایایی نیز از طرف شرکت به وی اهدا شد. در پايان اين نشست نيز جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و مدیران سریر به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
در ابتدای این مراسم، علی رضایی، مدیرعامل شرکت سریر به طور اجمالی تاریخچه فعالیت*های شرکت را توضیح داد و گفت: «سریر فعالیت خود را در سال1372 با توزیع و بازرگانی کالاهای آی*تی در سنگاپور آغاز کرد. به دنبال گسترش فعالیت*های سریر، دفتر این شرکت در سال 1373 در ایران تأسیس شد تا در زمینه واردات کالا، بازاریابی و فروش فعالیت کند. مهم*ترین محصولاتی که در شروع کار سریر تحت خدمات این شرکت وارد بازار کشور شدند، حافظه*هاي کینگ*استون و درايوهاي نوري یاماها بودند؛ بی*شک بسیاری از کاربران و فعالان قدیمی این حوزه به یاد دارند که محصولات این دو برند، برای نخستین*بار توسط شرکت سریر به*صورت رسمی پشتیبانی شد و به بازار داخل راه یافت.»
رضایی با اشاره به این که سریر در همان سال*های نخست رواج محصولات کامپیوتری خانگی در کشور توانست با ارائه خدماتی همچون تعویض آنی محصول جایگاه خود را در میان کاربران ایرانی پیدا کند، افزود: «با توجه به پویایی صنعت کامپیوتر، البته رشد بازار محصولات کامپیوتری در کشور و نیز افزایش نیاز جامعه کاربران ایرانی به وجود ضمانت*های قابل اطمینان و خدمات حرفه*ای و تخصصی، این شرکت نیز به فراخور نیاز راهبردهای خود را تغییر داده است.» وی افزود: « بر مبنای همین رویکرد، با شروع دهه 1380، سریر طیف کالاهای مورد پشتیبانی خود را متنوع*تر کرد و جدا از قطعات کامپیوتری، خدمات خود را به پشتیبانی از محصولات دیگری مانند نوت*بوک، تبلت و ... گسترش داد.»
رضایی در ادامه تاکیدکرد «یکی از ویژگی*های مهم سریر، وجود نیروهای مجرب و متخصصی است که برای این شرکت سرمایه*ای بزرگ محسوب می*شود. به رغم فراز و نشیب زیاد صنعت فناوری اطلاعات در کشور به دلایل مختلف، احترام به مشتری و ارائه خدمات با کیفیت مهم*ترین دغدغه شرکت در طول سال*های طولانی فعالیت سریر در بازار محصولات کامپیوتری بوده است.»
وی در پایان تاکید کرد: «در نهایت، امیدواریم با تلاش*های همه نیروهای مجرب و متخصص مجموعه سریر و البته یاری اصحاب رسانه، این شرکت بتواند بر کیفیت و کمیت خدمات خود بیافزاید.»
در ادامه این نشست سبحان عطار، مدیر فناوری اطلاعات سریر ضمن اشاره به خدمات و فعالیت*های فعلی این شرکت، برنامه*های آتی سریر را نیز توضیح داد. وی با اشاره به این که سریر به دو شکل کمی و کیفی فعالیت*های خود را گسترش داده است، گفت: «سریر طیف متنوعی از محصولات کامپیوتری را در سبد کالاهای تحت خدمات خود دارد و در حال حاضر، محصولات بیش از 10 شرکت صاحب*نام را در مجموعه خدماتی خود پوشش داده است.» عطار درباره خدمات جدید سریر ادامه داد: «سریر جدا از موارد پایه*، خدمات جدیدی را نیز ارائه کرده است که از آن جمله می*توان به خدمات پشتیبانی تکمیلی اشاره کرد. در این سرویس که به درخواست کاربر قابل سفارش است، موارد مختلفی مانند ضرب*دیدگی، شکستگی، ریختن مایعات و نوسان برق و حتی سیستم*عامل در زمره مواردی محسوب می*شوند که مشمول ضمانت و پشتیبانی سریر قرار خواهند گرفت.»
عطار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که سریر برای ارائه هرچه بهتر خدمات خود در حال حاضر در 6 مرکز استان کشور دفاتر فعال و پاسخ*گو دارد، اعلام کرد: «در نظر داریم تا به زودی دو دفتر استانی جدید دیگر نیز به این مجموعه اضافه کنیم.» وی در همین زمینه افزود: «اما با توجه به گسترش فعالیت*های سریر و افزایش تعداد مشتریان در تهران، به زودی دومین دفتر این شرکت در تهران نیز افتتاح می*شود و آغاز به کار خواهد کرد.»
عطار در پایان به حوزه*های کاری آينده سریر اشاره کرد و گفت: «بدون شک زمینه فعالیت*های سریر در آینده نزدیک بیش از پیش گسترش خواهد یافت. این شرکت در دو حوزه کاری جدید را در نظر گرفته است. زمینه نخست، گوشی*های هوشمند هستند که البته این کار از اوسط سال 1391 و با عرضه آی*فون تحت پوشش خدمات سریر به صورت آزمایشی آغاز شده است. اما به زودی برندهای نام*آشنای دیگری را نیز در همین زمینه تحت پشتیبانی و خدمات پس از فروش سریر در کشور خواهیم دید. حوزه دیگری نیز که سریر طی یک سال آینده وارد خواهد شد، ماشین*های اداری است که به رغم سابقه زیاد حضور این محصولات در کشور، با مشکلات مختلفی رو به روست و امیدواریم بتوانیم ذهنیت خوبی را که تاکنون در مورد حوزه*های کاری فعلی سریر وجود داشته است، در این حوزه*های جدید نیز ایجاد کنیم.»
بخش سوم این نشست به تقدیر از مشتری برگزیده سریر اختصاص داشت. در این بخش، محمد علی بزازان، مدیر روابط*عمومی سریر با اشاره به تلاش*های شرکت در زمینه احترام به مشتریان، گفت: «چندی پیش، سریر به چهارصد هزارمین کاربر محصولات تحت پشتیبانی سریر خدمات ارائه داد و همین موضوع بهانه*ای بود تا در آستانه ورود شرکت به دهه سوم فعالیت خود، این موضوع را به فال نیک بگیریم و از ایشان تقدیر کنیم.» در ادامه، از خانم ناهید فراهانی، چهارصد هزارمین مشتری سریر تقدیر شد و به رسم یادبود، هدایایی نیز از طرف شرکت به وی اهدا شد. در پايان اين نشست نيز جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و مدیران سریر به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.