Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
♔ŠĦДĦДB♔
پسندها
1,239

ارسالی‌های نمایه آخرین فعالیت ارسالی‌ها درباره کاربران بازدیدکننده از نمایه شما

  • سلام این چت روم رو میگفتی 130 تا کاربر داره و کمتر هم نمیشه ؟
    .org اهواز چت ؟
    سلام خوبی شهاب جان ؟
    ببین یکی از اون مشکلاتی بت میگفتم اینه که قبلا انجمنی وجود داشت به اسم پیچک فروم و خودش مطالب داشت و مطالبش تو گوگل ایندکس شده و اونو وصل کردن به این فروم و مطالب این فروم رو هر چقدر هم بزنی به ارور 404 میخوره با اون دامین پیچک ، این درست نیست که فکر کنیم بخاطر چند نفری که از اون ادرس بخوان وارد پیچک بشن بیان سای ما و در عوض کل فروم رو بفرسته رو هوا ، و اونم اشتباهی وصل کردن ینی روش وصل کردن تنها با تغییر دی ان اس دامین نیست
    تو مرورگرت تایپ کن pichakforum.ir میبینی که همون دامنه میمونه رو تب مرورگر و بنویس biya2forum.ir یا biya2forum.com میبینی هر کدوم رو تایپ کنی کلیک کنی رو همون باز میشه انجمن و این ینی سه تا دامین جدا و مستقل بر روی یک سایت و به خودی خود میری لیست سیاه گوگل .
    درستش اینه که

    باید وارد کنترل پنل هاست بشی و روی این گزینه کلیک کنی


    - در قسمت Create a New Parked Domain نام دامین مورد نظر را وارد میکنی یک بار باید biya2forum.ir و یک بار دیگه همین مراحل رو برای pichakforum.ir انجام بدی.
    [IMG]
    - روی گزینه ی Add Domain کلیک کنید
    [IMG]

    و کار هنوز تموم نشده دو تا دامین رو باید ریدایرکت بکنی رو دامین اصلی ینی رو biya2forum.com به این شکل
    [IMG]

    و بعدش این

    [IMG]



    Type: دو گزینه‌ي «301 Permanent» (دائمی) و «Temporary 302» (موقت) را می‌توانید استفاده کنید. در حالت دائمی که در اکثر موارد انتخاب درست است موتورهای جست‌جو به جای صفحات ری‌دایرکت شده صفحه‌های مقصد را ایندکس می‌کنند. در حالت موقت موتورهای جست‌جو از محتوای صفحه‌های مقصد استفاده می‌کنند و البته صفحه‌هاي مبدأ را در رتبه‌بندی‌ها حفظ می‌کنند. توجه کنید که اگر یک سایت را به صورت موقت به سایتی که دامنه‌اش متفاوت است ری‌دایرکت کنید موتورهای جست‌جو برای مقابله با روش‌های 302 hijacking با آن همانند ری‌دایرکت دائمی (301) رفتار می‌کنند.
    آدرس سایت مبدأ: در این قسمت در کادر نخست نام دامنه‌ي مورد نظرتان را انتخاب کنید. اگر قصد ری‌دایرکت کردن کل یک سایت را دارید نیازی به پر کردن کادر خالی نیست. اگر گزینه‌ي «All Public Domains» را انتخاب کنید و بیش از چند سایت داشته باشید همه ری‌دایرکت خواهند شد. ری‌دایرکت کردن تعداد زیادی سایت به یک مقصد از نظر موتورهای جست‌جو عملی نامناسب است.
    redirects to: آدرس کامل سایت یا صفحه‌ي مقصد را در این کادر وارد کنید، مثلاً: http://www.biya2forum.com
    ری‌دایرکت شدن www: اگر گزینه‌ي «Only redirect with www» را انتخاب کنید تنها وقتی نام سایت شما با www وارد شود ری‌دایرکت می‌شود. در گزینه‌ی «Do Not Redirect www» آدرس شما تنها وقتی بدون www وارد شود ری‌دایرکت می‌شود. در گزینه‌ي دوم یعنی «Redirect with or without www» در هر دو صورت سایت‌تان به مقصد جدید ری‌دایرکت می‌شود.
    Wild Card Redirect: هر URLی در سایت مبدأ به URL هم‌نام خودش در سایت مقصد ری‌دایرکت می‌کند. این تیک را نزنید مگر این‌که دو سایت عین هم تدارک دیده باشید.

    در پایان دکمه‌ي Add را بزنید.
    سلام دادا شهاب خوبی؟ شهاب 0611 خودمونی دیگه؟ دلم کلی واست تنگ شده بود . نمیدونی چه حسیه وقتی یه رفیق قدیمیو بعد این همه سال میبینی تمام خاطرات خوب و بد گذشته برات تداعی میشه باور کن نمیخوام حالتو بگیرم دادا ولی خیلی دلم برای همه همه بچه ها تنگ شده بود خیلی خوشحالم هنوزم خیلیاتون هستید و بیاد اون رفیقایی که دیگه نیستن ایشالا هرجا هستن خوش باشن بمولا علی هرجا رفتم تکتکتون و یاد کردم وبرای همتون همیشه دعا میکنم . شما هم برای ما دعا کنید
    سلامممم منم از روحیه بخشیدنتون سپاسگذارم:2lxe53l:
    سلام خوبی میسیییییی از عکس خوشگلت:smilie (106):
  • در حال بارگیری...
  • در حال بارگیری...
  • در حال بارگیری...
  • در حال بارگیری...

بازدیدهای نمایه

17

آخرین بازدیدکنندگان

  1. 17 بازدیدهای نمایه
  2. eLOy
  3. Man$ouR
  4. parivash
  5. ویدا
بالا پایین