Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

فوتبالیست*هایی که در نوروز به زندگی سلام دادند/ دید و بازدید همراه با جشن تولد

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار ورزشی
Konu Başlığı فوتبالیست*هایی که در نوروز به زندگی سلام دادند\/ دید و بازدید همراه با جشن تولد
نویسنده موضوع Man$ouR
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Man$ouR

Man$ouR

مدیر کل انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Oct 4, 2013
ارسالی‌ها
1,255
پسندها
2,050
امتیازها
114
محل سکونت
برزیل
دل نوشته
آدم خوبی باش ولی وقتتو برا اثباتش به دیگران تلف نکن

اعتبار :

بدون شک تعطیلات سیزده روزه نوروز بهترین فرصت برای تجدید دیدار بین خانواده*ها و لذت بردن از دور هم نشینی*های خانوادگی است که سال*هاست به صورت یک سنت دیرین در بین خانواده*های ایرانی در آمده است اما در این بین یکی از بهترین اتفاقات برای هر فردی می*تواند تطابق تاریخ تولدش با سیزده روز اول فروردین باشد که با توجه به شرایط خاص این روزها شاید لذتی دو چندان داشته باشد. به همین خاطر در ادامه مروری مختصر بر روی تاریخ تولد فوتبالیست*هایی داشته*ایم که در ایام نوروز به زندگی سلام کرده*اند و در این روزها منتظر جشن زادروز خود هستند.
اول فروردین: جذابیت این تاریخ تولد باعث شده تا خیلی از والدین به خصوص در سال*های قدیمی*تر حتی فرزندانی را که با فاصله چند روز قبل و یا چند روز بعد از اول فروردین ماه به دنیا آمده اند را با تاریخ تولدی مطابق با یکم فروردین نامگذاری کنند و به همین خاطر تعداد افرادی که روز یکم فروردین در شناسنامه*شان ذکر شده بسیار زیاد است و برای آگاهی از صحت و سقم این تاریخ دقیق باید به خود آنها رجوع کرد. ولی در بین فوتبالیست*های قدیم و جدید می*توان به علی دایی، بیژن طاهری، امیر حسین شاهزیدی،حسین عبدی، سلمان تاجدار مدافع سابق سپاهان، محمدرضا حدادی فر بازیکن سابق ذوب آهن، یونس گرائیلی، هدایت شهریاری مدافع سابق سپاهان، علی حمودی، قاسم دهنوی،وحید عسگری، محمد صادق کرمی، فرشاد فلاحت زاده، رضا شاهرودی، شیث رضایی، جلال امیدیان، مصطفی صالحی نژاد، محمدرضا طهماسبی، میرهانی هاشمی، سعید خانی، شهریار شیروند، اکبر ایمانی، احسان شیرمردی، رامین رضائیان، حامد زمانی بازیکن راه آهن، پرویز کریمی دروازه*بان استقلال خوزستان و فرید مختاری بازیکن جوان ذوب آهن اشاره کرد که همراه با اولین روز بهار می توانند روز تولد خودشان را هم جشن بگیرند.




دوم فروردین: به غیر از یکم فروردین باید بقیه تاریخ*های تولد در ایام نوروز را کاملاً حقیقی و واقعی به شمار آورد چون اگر قرار به تغییری در این مسئله بوده باشد همه به سراغ روز اول فروردین می*رفته اند و کمتر کسی بوده که برای تغییر در تاریخ تولد به سراغ بقیه روزهای تعطیلات نوروز برود. نکته جالب در این لیست به جایی بر می گردد که اکثر افرادی که در دوم فروردین به دنیا آمده اند امروز در بین مربیان باشگاهی فوتبال ایران حضور دارند. اکبر میثاقیان، نصرت ایراندوست، افشین ناظمی، عبدالله ویسی، محمد علی یحیوی و فرد ملکیان مهاجم سابق استقلال در این لیست قرار دارند. البته در بعضی منابع در مورد تاریخ تولد میثاقیان و ویسی تاریخ*های دیگری هم ذکر شده ولی بر مبنای اطلاعات ثبت شده در سازمان لیگ این دو نفر هم متولد دوم فروردین هستند.




سوم فروردین: این روز به ذوب آهنی*های سابق تعلق دارد که یکی در خط دفاع و دیگری در خط حمله بازی می*کرد. علی شجاعی مدافع و سرپرست سابق تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ هشتم تا یازدهم در کنار عباس سیمکانی مهاجم شیرازی الاصل ذوب آهن در دهه هفتاد دو متولد سرشناس*تر سوم فروردین هستند. حمیدرضا رجبی بازیکن سابق سایپا هم متولد سومین روز بهار است.



چهارم فروردین: این روز به پسپولیسی*های ریز نقش تعلق دارد و امیر حسین فشنگچی و احسان خرسندی دو مهاجم سابق قرمزها به همراه سروش رفیعی بازیکن جوان فولاد خوزستان متولد این روز هستند.

پنجم فروردین: نفر اول این لیست جواد زرینچه بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه استقلال است. در کنار او داود مهابادی، حجت چهارمحالی، فرهاد خیرخواه مهاجم سابق پرسپولیس و مجید خدا بنده لو هافبک پیکان هم حضور دارند.



ششم فروردین: این تاریخ بیشتر به مدافعان تعلق دارد و حمید عزیز زاده به همراه حمید جوکار از فجر سپاسی و مجتبی ترشیز بازیکن فعلی مس در این لیست حضور دارند. البته در بعضی منابع تاریخ تولد عزیززاده بازیکن سابق ذوب آهن و سپاهان روز هشتم فروردین هم ذکر شده است.

هفتم فروردین: بهروز فداکار بازیکن سابق ملوان، فرهاد بوستانی مهاجم قدیمی سایپا، قاسم غلامزاده مدافع برق و احمد تقوی بازیکن سابق راه آهن در این لیست هستند.

هشتم فروردین: در این تاریخ بازیکنان آنچنان مطرحی به دنیا نیامده و تنها در بعضی از منابع تاریخ تولد حمید عزیز زاده را در این روز ذکر کرده اند. البته این بازیکن اصفهانی تاریخ تولد های متفاوت دیگری هم دارد و در اواسط خرداد ماه تاریخ دیگری برای او در نظر گرفته شده است!

نهم فروردین: غلامحسین پیروانی مربی با اخلاق فوتبال ایران در کنار خالد شفیعی مدافع امسال گسترش فولاد و هادی رکابی در این روز به دنیا آمده اند.



دهم فروردین: مصطفی صنبوری بازیکن سابق ابومسلم تنها فوتبالیست مطرح متولد دهم فروردین است.

یازدهم فروردین: در این روز فوتبالیست*های سرشناسی به دنیا آمده اند که از بین آنها می توان به سیاوش اکبرپور، سعید دقیقی اشاره کرد. حشمت الله کلیجی دروازه بان سابق سپاهان و منصور تنهایی مهاجم دو سال قبل شاهین بوشهر هم متولد این روز هستند.



دوازدهم فروردین: حمید استیلی، علی باغمیشه و محمد باقر صادقی متولد دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی هستند و در بعضی منابع نام محسن مسلمان هم به عنوان متولد این روز ثبت شده است.

سیزدهم فروردین: به خاطر شرایط خاص این روز کمتر فوتبالیستی تاریخ تولد سیزدهم فروردین را در کارنامه اش دارد ولی تنها تاریخ تولد وحید امیری مدافع گلزن نفت تهران در این روز به ثبت رسیده است.



توضیح: از آنجایی که خیلی از فوتبالیست*ها به خاطر افزایش سال*های بازیگری دارای صغر سن و یا همان کوچک کردن سن در شناسنامه هستند تاریخ*های تولد متفاوتی برای آنها به ثبت رسیده ولی آمار فوق بر مبنای اطلاعاتی بود که در طی سیزده سال گذشته در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به ثبت رسیده بوده و به همین خاطر ممکن است که در منابع دیگر تاریخ*های دیگری هم برای بعضی از این فوتبالیست*ها به چشم آمده باشد.
 
بالا پایین