Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

مافروردینیا

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اشعار فارسی
Konu Başlığı مافروردینیا
نویسنده موضوع SoHeIl
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan SoHeIl

SoHeIl

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Sep 24, 2013
ارسالی‌ها
4,988
پسندها
268
امتیازها
0

اعتبار :

راجب ازدواج بافروردینیا
مردی که زنش متولد فروردین است ، بهتر است در اداره منشی مرد داشته باشد . این زن حد متوسط ندارد و اگر دلش بشکند ، در مدتی بسیار کوتاه از توده ای آتش تبدیل به قطعه ای یخ می گردد اما نکته مهم این است که آتش تنش زود خاموش می شود در حالی که سردیش ابدی است.زن متولد ماه سال چه قبل از ازدواج و چه بعد از آن خواهان آزادی فراوان است و متوقع است که شما به وی و وفاداریش اطمینان کامل داشته باشید در حالی که عکس این امر را الزامی نمی داند. او به رغم تمایل شدیدی که به آزادی خود دارد ، فوق العاده به شوهرش وفادار است و متولد این ماه به طور طبیعی قادر به دوست داشتن دو مرد نیست زیرا بیش از آن صاف و صادق است که بتواند یک چنین نقش ریا کارانه ای را به عهده بگیرد و ایفای نقش کند. اگر این زن، شوهر داشته باشد و عاشق مرد دیگری گردد، قبل از آن که به وی خیانت کند ، رک و راست حقیقت را به شوهرش می گوید که دیگر نمی تواند زندگی مشترکی داشته باشد. این زن می تواند شور و هیجانی بسیار عمیق و تخیلاتی صوفیانه و عارفانه داشته باشد . این دو خصلت به شیوه ای غریب در وجود او با هم آمیزش دارند. او هر نوع رابطه ای را صمیمی و حقیقی و ابدی می داند و خیانت و بکار بردن را به کلی احمقانه و غیر ضروری می داند. عشق او مثل حرکات و گفتارش بی غل وغش و رک و پوست کنده است.زن متولد برج اصولا واجد قابلیت های زیاد است، به طوری که تقریبا از عهده انجام هر کاری از فروشندگی تا نخست وزیری بر می آید.
اگر در ارتش باشد ، خشونت یک گروهبان را به خود می گیرد و اگر مانکن باشد، ظرافت های یک دختر تمام عیار هیجده ساله را در خود بوجود می آورد . به هر صورت به شغل و کارش علاقه مندی نشان می دهد و به این دلیل کمتر ممکن است که از کار به خاطر عشقش دست بردارد.البته از آنجا که او دختر رمانتیکی است ، این امکان وجود دارد که اگر عاشق شد ، به خیال تحقق بخشیدن به رویاهای طلائی خودش وداشتن یک خانه کوچک زیبای چوبی در حاشیه جنگل های شمالی و نشستن جلوی بخاری که گندم های هیزم در آن شعله ور است و لذت بردن از زندگی در جوار معشوق سبب شود که موقتا کارش را رها کند و اما وقتی که رنگ های این خانه جلای اولیه اش را از دست داد و این جا و آنجای طاقش شروع به چکه کرد وآنوقت با سرعت به جستجوی کسب و کار و موقعیت اجتماعی خود بر می خیزد .



 

SoHeIl

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Sep 24, 2013
ارسالی‌ها
4,988
پسندها
268
امتیازها
0

اعتبار :

راجب ازدواج باخانمهای فروردینی
جلویش را نباید گرفت ، زیرا اگر خواسته های روحی متولد فروردین ماه بر آورده بشود، خیلی ساده از هر مشکل کوچکی که بو جود بیاید کوه بزرگی می سازد ودرد سر درست میکند. در عمل تقریبا کاری وجود ندارد که زن متولد فروررین ازعهده اش برنیامد.اگر از او چیزی را بخواهد و یا احساس کند که داشتنش برای او ضروری است ، مصممانه قدم پیش می گذارد اعم از این که آن کار انجام شدنی باشد یا نباشد و به همین ترتیب در مقابل مشکلات چنان پایداری از خود نشان می دهد و چنان خود را با محیط تطبیق می دهد که باورش به راستی مشکل است.زنی را می شناختم که به علت خراب شدن وضع مالی شوهرش مجبور بود با سه بچه خود در یک آپارتمان دو اتاقه زندگی کند . او روزی در خانه با خانمی که فال قهوه می گرفت و اصلا با یکدیگر آشنایی نداشتند ، بر خورد کرد و این خانم پس از نگاه کردن به فنجان قهوه که از آن نوشیده بود ، با ناراحتی گفت که زندگی سختی در انتظارش می باشد و این زن صادقانه پرسید : می توانید بگوئید که این زندگی تلخ از کی شروع می شود؟ همین خانم یک روز به سرش زد که یک سگ هم بیاورد و نگاه دارد و چون صاحب خانه گفت که « خانم : شما خودتان هم برای دو اتاق زیادی هستید تا چه رسد به اینکه سگ هم بیاورید » برای جامه عمل پوشاندن به خواسته اش ناگهان به فعالیت افتاد و به این در و آن در زد و یک دوره کلاس کار با کامپیوتر را دید و خلاصه در کمتر از یک سال وضع زندگی خود را از این رو به آن رو کرد. با در آ مد خوبی که نصیبش شده بود ، آپارتمان بزرگتری گرفت و سگ مورد دلخواهش را به خانه آورد . او تمام این و تلاش را فقط برای آوردن یک سگ به خانه و باز کردن جا برای آن سگ تحمل کرد . زن متولد برج قوچ به علت خوش بینی زیاد ، همیشه معتقد است که تیره روزی و ناکامی سرانجام روزی بر طرف می شود و آفتاب همیشه زیر ابر نمی ماند و به علت داشتن یک چنین طرز تفکری است که به معجزه هم اعتقاد دارد و معجزه هم برای کسانی که به آن اعتقاد دارند، همیشه رخ می دهد .

 

SoHeIl

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Sep 24, 2013
ارسالی‌ها
4,988
پسندها
268
امتیازها
0

اعتبار :

راجب ازدواج باخانمهای فروردینی
این خانم در کارهای خود خیلی عجول است و در نتیجه چه بسیارند دفعاتی که این عجله برایش اشکالاتی به وجود می آورد اما او تا اولین تارهای خاکستری رنگ در لا بلای مو هایش پیدا نشده است که هر چیزی را باید از راه تجربه یاد بگیرد. به غرور خود سخت پایبندی نشان می دهد و اعتقادش بر این است که شکسته شدن غرور پایان زندگی است.از لحاظ عشق این امکان وجود ندارد که زن متولد شده در ماه فروردین فریب گرگ های در لباس میش را بخورد و او را در مقابل زن فریب ها مصونیت دارد و خطر بزرگتر او را از جانب مرده های ایده ال و رومانتیک تهدید می کند که تازه در این مورد نیز او بارها مرده ایده آلی را که سر راهش قرار بگیرد ، در بوته آزمایش قرار می دهد.کمتر زنی ممکن است مثل زن متولد فروردین ماه مددکار و دادرس باشد

او خیلی راحت برای اطرافیانش هدیه ای گران قیمت می خرد و در موقع بیماری ازایشان پرستاری می کند و به آنها پول قرض می دهد و سعی می کند بر ایشان کار پیدا کند و در مقابل انتظار مقابله به مثل راهم دارد.او هر کاری را با شور و حرارت خاص انجام می دهد و اما شخصا منکر داشتن یک چنین خصوصیاتی است که اگر غمگین بود ، شوهرش هم غمگین واگر شاد بود شوهرش هم شاد باشد. او نه تنها مایل است که دوستان شوهرش را بشناسد، از میزان پس اندازه او خبر داشته باشد و جزئیات کارش را بداند ، بلکه حتی می خواهد که در خواب هاو رویاهای او نیز شریک باشد و همین حق را برای او قائل است. اگر بفهمد که شوهرش چیزی را از او پنهان کرده است ، دیوانه می شود و عصبانیت او واقعا نا خوش آیند است . هرگز نباید در جلوی دیگران کوچکتر ین ایرادی از طرز لباس پوشیدن و یا آرایش کردن و یا رفتارش گرفته شود. اگر این نکته رعایت شود ، او هم نسبت به رعایت حال و شخصیت شما در میان جمع پایبندی وسواس آمیز نشان می دهد.جریحه دار کردن غرور و یا به مسخره گرفتن احساساتش قلب او را می شکند. اگر او با یک چنین رویدادی مواجه بشود، به آغوش شوهرش پناه می برد و در آن لحظه دنیا برایش تیره وتاریک است و او خود را عمیقا بی دفاع و آسیب دیده احساس میکند و اینجاست که شوهرش این امکان استثنایی را پیدا می کند تا موقعیت خود را در روح و قلب او استحکام بیشتری ببخشد . او عاشق قدرت است و می خواهد که همیشه واجد آن باشد و وقتی احساس کرد آن را از دست داده است ، باید از جایی دوباره تحصیل قدرت کند.حالت ایده ال و خوش بینی بیش از حد زن متولد فروردین اغلب باعث می شود که به هنگام مواجه شدن با حقایق زندگی آزرده خاطر بشود .

در یک چنین مواقعی دستیابی به قلب او کار فوق العاده ساده ای می گردد. اندکی نوازش و بازگرداندن اعتقاد اعتماد به نفس به او دردهای دلش را چهار طاق باز می کند. او صمیمانه انتظار دارد که شوهرش در صورت لزوم با تمام قوا به جانبداری از وی برخیزد و با دشمن به مقابله برخیزد( اما شما این کار را چنان انجام بدهید که راه برگشت از بین نرود زیرا همسرتان ممکن است خیلی زود یک چنین تصمیمی بگیرد) اگر مرد دلخواه خود را پیدا کند، به راحتی از همه چیز دست بر می دارد و او بدون وفاداری و صفای عاشقانه زندگی را هیچ می داند. به عنوان زن خانه شریکی دلسوز و یار و یاور است.احتمالا خواهان داشتن کاری در خارج از منزل است زیرا محیط خانه برای شور و هیجانی که در وی وجود دارد ، بسیار کوچک و محدود کننده است. عصبانیتش شبیه به جرقه ای است که ناگهان از آتش بیرون می ریزد و ناگهان ظاهرمی شود و زود از بین می رود اما تعداد این جرقه ها معمولا بیشتر از مواردی است که می تواند آرامش خیالی برای شوهرش ایجاد کند. نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که عصبانیتهایش ظاهری است ولی لطف و مهربانی اش عمیق و واقعی است . اندکی پر حرف اما حرف هایش سطحی و بی پایه نیست و در آن آثار هوشمندی کاملا مشاهده است و به این دلیل منطقا انتظار همدردی دارد . شوهر یک چنین زنی مجبور است او را به هنگام بروز بیماری به زور به رختخواب بفرستد اما بعد لازم است که کنارش بنشیند و دستش را در دست بگیرد.زن متولد برج حمل در خانواده فوق العاده فداکار و کمک رسان است .



 

SoHeIl

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Sep 24, 2013
ارسالی‌ها
4,988
پسندها
268
امتیازها
0

اعتبار :

راجب ازدواج باخانمهای فروردینی
اگر شوهرش از کار بیکار شود ، بدون تاخیر کاری پیدا می کند و نمی گدارد چرخ زندگی از حرکت بایستد اما به طور حتم برای شوهری که در آمدش از او کمتر باشد، احترامی قائل نیست ( در این حالت اگر چه او را ترک نمی کند اما شاید به علت جریحه دار شدن غرورش دیگر آن دلشادی سابق را نشان نمی دهد.) یک تعریف از طرز آرایش یک زن دیگر نیز همین حالت را در او به وجود می آورد اما خطرات احتمالی این کار خیلی بیشتر است. اگر بتوانید محیط زندگی خود را پا بر جا نگاهدارید ، او را به طرزی واقعا باور نکردنی شاد و دوست داشتنی خواهید یافت.

او به عنوان مادر پیوسته مواظب است که بچه هایش تمیز ، شاد و سلا مت باشند . عقل معاش خارق العاده از خود نشان نمی دهد اما شما می توایند او را یکی دو بار امتحان کنید. هیچ بعید نیست قابلیتش در این کار به اندازه ای که مورد نظر شماست ، باشد.او ممکن است هر بار که بچه اش گریه می کند ، بغلش نکند و یا مثل برخی از مادرهای دیگر در حمایت از کودکش روش اغراق آمیز نداشته باشد اما این بچه بلا شک مهربانی های مادرش را فراوان می بیند و عشق مادر به قدر کفایت نصیبش می گردد.به علت داشتن تخیلات شاعرانه دنیایی مملو از زیبایی ها و رنگ ها در ذهن بچه هایش به وجود می آورد اما انضباط را هم لحظه ای فراموش نمی کند . تنبیه بدنی نمی کند ولی از حرفش هم بر نمی گردد . او خیلی دیر به مواد مخدر معتاد می گردد اما از انتقام کشیدن لذت می برد و خیلی زود عصبانی می شود و خیلی هم آرام می گردد. صمیمانه به شوهرش کمک می کند که به آرزوهایش جامه عمل بپوشاند. اگر شوهر زن متولد فروردین فقط به اندازه نصف مقداری که او به وی ایمان دارد ، به او ایمان داشته باشد، زندگی زناشوئی آنها واقعا سعادتمندانه خواهدبود
اگر شوهرش از کار بیکار شود ، بدون تاخیر کاری پیدا می کند و نمی گدارد چرخ زندگی از حرکت بایستد اما به طور حتم برای شوهری که در آمدش از او کمتر باشد، احترامی قائل نیست ( در این حالت اگر چه او را ترک نمی کند اما شاید به علت جریحه دار شدن غرورش دیگر آن دلشادی سابق را نشان نمی دهد.) یک تعریف از طرز آرایش یک زن دیگر نیز همین حالت را در او به وجود می آورد اما خطرات احتمالی این کار خیلی بیشتر است. اگر بتوانید محیط زندگی خود را پا بر جا نگاهدارید ، او را به طرزی واقعا باور نکردنی شاد و دوست داشتنی خواهید یافت.
 

SoHeIl

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Sep 24, 2013
ارسالی‌ها
4,988
پسندها
268
امتیازها
0

اعتبار :

مردمتولدفروردین
-در اولین ملاقات حالت تهاجمی نداشته باشید.اگر به طرف او جذب شده اید
حداقل بگذارید او فکر کند که خودش در اظهار علاقه پیشقدم شده است.
2-از هر نوع دخالتی در کارهای شغلی اش اجتناب کنید. 3-او شدیدا از تظاهر و خودنمایی بدش می آید بنابراین سعی نکنید با مهم جلوه دادن خودتان و یا موقعیت اجتماعی خود او را تحت تاثیر قرار دهید.تا جایی که می توانید طبیعی و بی پیرایه باشید.

 

SoHeIl

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Sep 24, 2013
ارسالی‌ها
4,988
پسندها
268
امتیازها
0

اعتبار :

ویژگی*ها و خصوصیات* كلی

ماجرا*جو و پرجنب* و جوش،* پیشگام* و متهور، پر*شور و شوق* و اطمینان**بخش،* پویا و حاضر*جواب*.
جنبه* منفی شخصیت

خودخواه* و جوشی**(عصبی*)، شتاب* زده*، تابع* امیالی* آنی* و كم**صبر و طاقت*، بی*احتیاط، بی*باك* و نترس*.
توضیحات عمومی

ماه* فروردین* كه* اولین* ماه* از شروع* سال* محسوب* می*شود، در حقیقت* زمان* پیدایش*هر شروع* تازه* است*. قوچ* جوان*، ماجراجو، بلند پرواز، تابع* امیال* آنی*، پرحرارت* وسرشار از انرژیست*. او هم* از نظر فكری* و هم* از نظر عملی* پیشگام* است* و نقطه*نظراتی* عاقلانه* دارد و شخصی* خردمند محسوب* می*شود. متولدین* فروردین* ماه* ازهر گونه* مجادله*ای* استقبال* می*كند و تحت* هیچ* شرایطی* تغییر عقیده* نمی*دهند و تا به*اهدافشان* نرسند، دست* از تلاش* و كوشش* بر نمی*دارند. متأسفانه* اگر به* نتیجه *مطلوب* و دلخواهشان* نرسند، خیلی* سریع* كاسه* صبرشان* لبریز می*شود.
متولدین* فروردین* ماه* ذاتاً افرادی* بی*باك* و پر دل* و جرأت* زاده* شده*اند و به* افرادی* كه*مطیع* آنها هستند علاقه* زیادی* دارند و به* منظور رسیدن* به* اهداف* و مقاصدشان* از آنها نهایت* استفاده* را می*برند. از آنجائی* كه* آنها به* سرعت* در عمل* و در احساسات* از حد اعتدال* خارج* می*شوند، ممكن* است* برای* افراد تابع* و خود تولید دردسر و مشكل *نمایند. آنها از انجام* كارهائی* كه* دلیل* موجهی* برای* آن* نمی*یابند و یا با آن* مخالفند،شدیداً سرباز می*زنند و هرگز تسلیم* نمی*شوند. به* گونه*ای* مثبت* و گاهی* منفی* نگران*خود هستند و در ارتباط با پیشبرد كارها و موفقیت**هایشان* تا سر حد جنون* و آزمندی* متكی* به* خود و تا حدی* خود*محور محسوب* می*شوند. انرژی* سرشار آنها باعث* می*شود كه* پرخاشگر، بی*پروا، جسور، ستیزه**خو، خستگی*ناپذیر، جنجالی*،اهل* جر و بحث*، سرسخت*، عصبی*، جوشی*، زودرنج* و كینه* توز باشند، به* خصوص *اگر احساس* كنند كه* به* شخصیت* آنها توهین* و بی*احترامی* شده* است*.
شعارشان* در زندگی* (دست* به* كار شو و پیش* برو) است*. آنها برای* نشان**دادن*خودشان* آزادی* عمل* می*خواهند و بی*اختیار می*شوند. آنها می*خواهند در هر جمعی*افكار و توجهات* دیگران* را به* خود جلب* كنند. به* همین* دلیل* گاهی* اوقات* ناخواسته* ارتباط*گیری* دیگران* را با خودشان* كاری* دشوار می*سازند.
متولدین* فروردین* ماه* در روابطشان* با دیگران* بی*رو دربایستی*، رك*، بی*پرده*، مستقیم* و واقع* بین* هستند و دوستانی* مطمئن*، سخاوتمند، بلندنظر، بزرگوار، باگذشت* و دست*و دلباز به* شمار می*روند. آنها در عشق*، عاطفی* و در عین* حال* مشكل* پسند و وسواسی*محسوب* می*شوند. اگرچه* در نحوه* ارتباطگیریشان* با دیگران* یك* جنبه* منفی* دارند. آنها به* راحتی* و به* سرعت* از كم**تحركی* و میانه**روی* دوستان* خود به* خشم* می*آیند، ولی* خودشان* اصلاً حساسیت* دیگران* را در نظر نمی*گیرند. حتی* امكان* دارد كه* به *بیراهه* بروند و دست* به* ازدواجی* نسنجیده* و زود هنگام* بزنند كه* احتمالاً عواقب* و پیامدهائی* بد به* بار می*آورد.
بهتر است* آنها به* روحیه* و شخصیت* خلاق* آگاهی* كامل* داشته* باشند و آن* را دست* كم*نگیرند. چون* با توجه* به* آن* نه* تنها بیشتر می*توانند از زندگی**شان* لذت* ببرند، بلكه *دیگر هرگز توسط دیگران* تحت* فشار قرار نمی*گیرند و همیشه* در دل* افراد جائی *دارند. متأسفانه* آنها در هیچ* زمینه*ای* سعی* نمی*كنند كه* اعتدال* را رعایت* كنند یعنی* یا خودشان* از دیگران* كناره*گیری* می*كنند و یا توسط دیگران* كنار زده* می*شوند.
آنهاخواهان* اختیار كامل* هستند كه* این* حالت* گاهی* اوقات* برای* دیگران* ناخوشایند و قابل* اعتراض* است*.
پس* بهتر است* كه* احساسات* و عواطف* فرو خورده*شان* را به*جریان* بیندازند و آن* را فراموش* كنند. لازم* است* كه* در امر پول* خرج* كردن* نیز اعتدال*را رعایت* نمایند، از عواطف* و احساسات* منفی* مثل* رنجش**خاطر، عصبانیت*، بیزاری*، حسرت**خوردن* و ترحم**جوئی* اجتناب* ورزند. فقط آنچه* كه* برای* سرشت* وطبیعت*شان* لازم* و ضروری* است* یعنی* صداقت* و صراحت* را در نظر داشته* باشند.
متولدین* فروردین* ماه* از نظر ذهنی* واقع* نگر هستند. آنها به* شدت* طرفدار تلاش*های *بی*حاصل* و عبث* هستند. با این* كه* حاضر*جواب* و تیز هستند ولی* در عین* حال* گاهی* اوقات* بیش* از حد نترس*، خوش**بین*، فاقد دقت* لازم* و توانائی* برای* ارزشیابی* وسنجش* مشكلاتی* در زمینه* كار و وظیفه* می*شوند. آنها باید خویشتن**داری* وخودداری* را تمرین* كنند تا بتوانند ویژگی*ها و گرایشات* شخصیت*شان* را نسبت* به*تفوق* و برتری* در جامعه*ای* كه* در آن* زندگی* می*كنند، نظم* و ترتیب* دهند و از ضرر وزیان* جلوگیری* به* عمل* آورند.
لازم* است* كه* آنها ابتدا در نظر بگیرند كه* به* خاطر چه* چیز و چه* كسی* در حال* مجادله *هستند و اگر مسیرشان* در زندگی* مشخص* نباشد، از خودشان* سؤال* كنند و به* ندای*درونی* خویش* گوش* فرا دهند. مطمئناً پاسخ* صحیح* را دریافت* خواهند كرد. اگرمتولدین* فروردین* ماه* هدف* مشخصی* نداشته* باشند و یا فاقد انگیزه* و دلیل* خاصی* به *پیشروی* و مجادله* ادامه* دهند، بیشتر شبیه* گوسفند می*شوند تا قوچ* و این* اصلاً با طبیعت* و سرشتشان* سازگاری* ندارد.
آنها باید به* نحو مؤثری* استوار باشند و اصلاً ترس* به* دل* راه* ندهند، چون* قدرت* هسته* اصلی* طبیعت**شان* است*. اگر آنها از درون* ترس* و وحشتی* احساس* می*كنند، باید درتاریخچه* شخصیت* خویش* به* دنبال* یك* سابقه* از حوادث* منفی* بگردند، مثل*خشونت* و یا مورد بد*رفتاری* قرار گرفتن* توسط دیگران* و یا شاید هم* در بچگی*توسط خانواده*شان* از چیزی* ترسانده* شده*اند كه* درنتیجه* اكنون* قدرت* استقلال* و قوه* ابتكارشان* خنثی* شده* است*. این* حالت* باز دارنده* اشتیاق* و میل* طبیعی* آنها نسبت* به *پیشبرد زندگی*شان* به* عنوان* یك* قهرمان* است* كه* ذاتاً به* آن* شكل* متولد شده*اند.
این* حالت* بر عكس* هم* می*تواند باشد، به* این* شكل* كه* چنین* تأثیرات* منفی* و نامطلوبی* ممكن* است* قدرت* بیش* از حدی* به* آنها دهند كه* این* با نیازها و حساسیت*های* ذاتی**شان* در تضاد است*.
آنها در مشاغلی* مثل* ورزشكار، كوهنورد، پزشك*، كاشف* (نظریات* جدید و كشف*سرزمین*های* ناشناخته* و نامكشوف*)، و كارهای* پر*مخاطره* مثل* فضانورد، سرباز، دریانورد، خلبان* موفق* خواهند بود. اگرچه* در سیاست* و صنعت* نیز می*توانند حالت *مرئوس* و فرمانبردار را ایفاء كنند.
اگرچه* قوچ* علامت* برج* حمل* است*، ولی* همچنان* یك* بره* كوچك* و معصوم* در وجودشان* هست* كه* گاهی* اوقات* بدون* هیچ**گونه* مقاومتی* در برابر خواسته*ها ونیازهای* یك* موقعیت* اجتماعی* و با كمی* نشان**دادن* ملایمت* و بدون* درگیری* می*توانند به* اهداف* خود رسیده* و موفق* شوند. آنها باید تفاوت* بین* آنچه* كه* می*تواند باعث* تغییرشان* شود و آنچه* كه* نمی*تواند را در نظر بگیرند واز استعداد سرشار خود در این* زمینه* بی*بهره* نمانند. البته* این* مستلزم* صبر و شكیبائی* است* كه* در این* صورت* قطعاً به* كمك* نرمی* و ملایمت* ذاتی* و احساسات* سرشارشان* می*توانند به* بزرگترین*موفقیت*ها نایل* شوند.
آنها شدیداً اهل* تفریط و افراط هستند، چه* از نظر جسمانی*، و چه* از نظر ذهنی* واحساس* می*كنند كه* تجربه**كردن* آنها فوق**العاده* به* حالشان* مفید است*. ولی* اگر افراطگرائی* آنها آنقدر شدید شود كه* از حد و مرز پذیرش* اجتماعی* فراتر رود، باید منتظر تجربه* تنهائی* و بی*كسی* شوند.

بیماری*ها و مشكلات* احتمالی

خستینن* برج* منطقه* البروج* یعنی* صورت* فلكی* حمل* بر روی* سر و مغز حكومت*می*كند. گفته* می*شود كه* آنها مستعد ابتلا به* انواع* سردرد به* خصوص* میگرن*، آفتاب*زدگی*، دردهای* عصبی* و افسردگی* هستند. سوء هاضمه* و اختلالات* گوارشی* و عصبی*نیز آنها را تهدید می*كنند و شتاب**زدگی* و بی*احتیاطی* و كم**صبر و طاقتی* آنها در مشغله*های* كاری* كه* در مقیاس* وسیع* جسم* آنها را درگیر می*كنند باعث* می*شود كه* درخطر مواجهه* با انواع* تصادفات*، حوادث* و آسیب*های* جسمانی* باشند.


علاقمندی*ها

فعالیت* و حمله*، اولین* نفر و پیشگام* بودن* در همه* امور، تلاش* جدی* و رسیدن* به* قهرمانی* و اهداف* دفاعی.


بیزاری*ها

انتظار كشیدن* و سرگردانی*، پذیرفتن* شكست*، تحمل* مخالفت* و تضاد و گوش* فرا*دادن* به* پند و اندرز دیگران*.


مشکلات احتمالی

هر كسی ویژگی*ها و خصوصیات* منحصر به* فردی دارد و زمانی كه* این* خصلت*ها سركوب* و یا فرو*خورده* شوند، یا برآورده* نشوند، باعث* بروز مشكلاتی می*شوند. توصیه* ما این* است* كه* این* پیشنهادات* را به* كار ببندید و از مواجهه**شدن با نتایج* عالی آن شگفت*زده* شوید:
ـ مشكل*: پروژه*هائی* كه* بی*نتیجه* و بی**حاصل* می*مانند و شراكت*هائی* مملو ازدرگیری*، اصطكاك*، مشاجره* و بگومگو.
ـ راه* حل*: خودتان* را به* عنوان* شخصی* صاحب* رای* و عقیده* در نظر بگیرید، سپس*روی* ترغیب* و تشویق* دیگران* كار كنید، تا موفق* شوید. حتی**الامكان* سعی* نمائید تاتوانائی* و قدرت* (گوش* دادن*) و (حرف* نزدن*) را در خود گسترش* دهید.
ـ مشكل*: فقدان* انسجام* حقیقی* و شناسائی* مسیر صحیح* و مناسب*. تظاهر به *مصمم* بودن* و عدم* موفقیت* در انتظار.
ـ راه* حل*: آنچه* ماحصل* عملكرد شماست*، تنها انعكاس* و بازتابی* از قلب*شماست*، بهتر است* بیشتر مورد بررسی* نمائید و برخی* از مشكلات* شخصی**تان* راكه* پنهان* ساخته*اید، تجزیه* كرده* و آنها را رفع* نمائید.
ـ مشكل*: دیگران* تنهایتان* می*گذارند و در جمع* آنها جائی* ندارید چون* آنها نمی*توانند توجه* شما را به* خودشان* جلب* كنند و به* هیچ* طریق* قادر نیستند ابراز احساسات* كنند.
ـ راه* حل*: حقیقتاً لازم* است* كه* مفید فایده* باشید، در غیر این* صورت* هیچ**كس *پذیرای* شما نخواهد بود. بهتر است* شیوه* رفتاری**تان* را مرور نمائید و خودتان* راجای* دیگران* بگذارید.
ـ مشكل*: بیشتر اوقات* اشتباه* می*كنید و مچتان* باز می*شود، دیگران* را به* مجادله*دعوت* می*كنید و رفتار و برخوردی* خشن* در پیش* می*گیرید، نتیجتاً سرخورده* و كنف *می*شوید و به* غرورتان* لطمه* وارد می*شود.
ـ راه* حل*: لازم* است* كه* هنر تفكر و تعمق* را قبل* از انجام* هر كاری* فرا بگیرید. یعنی*ابتدا خوب* بیندیشید كه* دلتان* می*خواهد چه* اتفاقی* بیفتد، سپس* دست* به* كار شده* واقدام* كنید.


سیاره* حاكم* بر شما (مریخ*) است

۱. فاصله* متوسط مریخ* از خورشید: ۵۲۴۱
۲. دور و گردش* نجومی* از كانون* (برحسب* سال*): *۸۸۱
۳. شعاع* استوائی* (برحسب* كیلومتر): ۳۹۷۳
۴. شعاع* قطبی* (برحسب* كیلومتر): ۳۸۰۳
۵. دور گردش* و دوران* جرم* (برحسب* ساعت*): ۶۲:۲۴
۶. انحناء خط استوا نسبت* به* كانون* (برحسب* درجه*): ۲۳/۹۸
۷. تعداد ماهواره*های* مشاهده* شده: ۲




حیوانی* كه* با برج* حمل* در ارتباط ست*، قوچ* می*باشد كه* حیوانی* با عظمت* و تحسین*آمیز است*. قوچ* اولین* مرتبه* در مصر ظاهر شد كه* كله* یك* گوسفند به* جای* سرآن* قرار گرفته* و سمبول* برج* حمل* است*. منشاء پیدایش* آن* هنوز در پرده* ابهام* است*.


رنگ محبوب و سنگ خوش یمن

۱. رنگ* محبوب* و خوش**یمن* متولدین* فروردین ماه* (قرمز) است*.
۲.برای دیدن سنگ خوش یمن متولد فروردین اینجا کلیک نمایید..


نام* افراد مشهوری كه* در ماه* فروردین متولد شده*اند

۱. چارلی* چارپلین* (تاریخ* تولد: ۲۸ فروردین* ۱۸۸۹)
۲. آدولف* هیتلر (تاریخ* تولد ۳۱ فروردین* ۱۸۸۹)

 

SoHeIl

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Sep 24, 2013
ارسالی‌ها
4,988
پسندها
268
امتیازها
0

اعتبار :

� در کارهای خصوصی متولدین فروردین ماه دخالت نکنید
متولدین فروردین ماه به دنبال ارضای خواسته*ها و توقعات خود هستند و در این زمینه، بسیار خودمحور و خودبین به شمار می*آیند. هرگز نگذارید متولدین فروردین ماه به راحتی دل شما را به دست آورند، وگرنه به همان آسانی نیز شما را از دست خواهند داد و تا ابد فراموش*تان می*کنند. آنها به سمت افرادی جذب می*شوند که شخصیتی مستقل و آزاده از خود بروز دهند. هر روز برای آنها به منزله آغازی جدید است، پس خودتان را آماده مواجهه با هر واکنش غیرمنتظره از سوی آنها کنید. در مقابل آنها، سربلند و مغرور ظاهر شوید. همیشه آنها را تحسین کنید و به وجودشان افتخار نمایید. هرگز مزاحم آنها نشوید و در کارهای خصوصی*شان دخالت نکنید. آنها را مورد انتقاد قرار ندهید و دوستانشان را هم بپذیرید و از آنها خرده نگیرید. هرگز از آنها پول قرض نگیرید. اگر به درخواست*های آنها، پاسخ منفی دهید، باید منتظر مشاهده واکنش*هایی بسیار تند و غیرمنطقی از سوی آنها باشید.
 

SoHeIl

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Sep 24, 2013
ارسالی‌ها
4,988
پسندها
268
امتیازها
0

اعتبار :

مردان متولد فروردین

متولدين اين ماه افرادي خوش طبع و خوشرو و بلند قد و خوش اقبال مي‎باشند. اگر از سه و چهارده سالگي به سلامت عبور كنند، تا 90 سال عمر خواهند كرد. اينان اغلب در سينه، صورت يا بازونشاني دارند كه برايشان نيك است .

متولدين اين ماه افرادي با ذوق و سليقه بوده و عموماً رفتار مسالمت‎آميز دارند. اين افراد طالع و بخت خوبي دارند، به شرط آن كه همت خود را به مار گيرند اينان عموماً افرادي مهربان و بخشنده بوده و اگر چيزي را از دست بدهند، باز به دست مي‎آورند. گاه گرفتار بيماري مي‎شوند كه بيشتر از ناحيه پهلو و كمر مي‎باشد. اين افراد بهتر است از نزديك شدن به آب رونده و تند، پرهيز كنند. از لحاظ شغلي، صنعت كشاورزي و خريد و فروش برايشان سودبخش وسازگار است .
زنان متولد فروردین

متولدين زن اين ماه عموماً افرادي خوشرو، خوش زبان، تندخو، اما مهربان، با قدي متوسط مي‎باشند. اينان كمي حسود و دوستدار جشن و سرور هستند. اغلب در ابتداي زندگي با مشكلاتي مواجه خواهند بود، اما به ترتيب موقعيت و عزت نصيبشان مي‎شود. اينان نزد پدر و مادر عزيز هستند. خود نيز صاحب فرزندان زيادي مي‎شوند. اغلب اينان داراي همسري با كمال و صاحب قدرت مي‎شوند .

متولدين زن اين ماه اغلب در خانه‎داري و همسرداري مسلط هستند. از نامحرم دوري مي‎كنند و طالب رضايت شوهر هستند. اينان اغلب شاكر و خوش قلب هستند. اما براي كسب آرامش و آسايش بيشتر، بايد از كفران نعمت پرهيز كنند. اين افراد طبعي گرم و خشك دارند و عموماً در زندگي با سه خطر مواجه مي‎شوند. هرگاه از اين سه خطر بگذرند، عمر طبيعي خواهند داشت. اينان بايد صادق و راستگو باشند، زيرا دروغ به آنان صدمه مي‎زند. اين زنان اغلب طالب لباسهاي روشن و سنگ عقيق هستند .

 

SoHeIl

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Sep 24, 2013
ارسالی‌ها
4,988
پسندها
268
امتیازها
0

اعتبار :

دوشيزه هاي مريخي جذاب هستند و قدرتهاي ويژه اي دارند و بيش از همتاي مردشان در
بدست آوردن دل ديگران موفق هستند . اين زنان حين ورود به يك اتاق ، با صراحت لهجه
و صداقت جمع را مجذوب خود مي كنند . بعضي به آنها بدگمان مي شوند و برخي آنها
را دوست دارند زنان مريخي را مي توان از رنگ لباس شناخت . آنها مثل ماشينهاي
آتش نشاني از سر تا پا قرمز مي پوشند.
بهتر است قبل از آنكه تصميم بگيرند بچه دار شوند ، شغلي براي خود انتخاب كنند
تا جنب و جوش و تحرك داشته باشد و بتوانند از اين طريق شور و شوق هميشگي
خود را ابراز كنند . در غير اينصورت پس از ازدواج احساس مي كنند محدود شده‏اند
( او در همه حال خواهان آزادي است ) و بحران از اينجا آغاز ميشود . او فمينيست
سر سختي است و با چنگ و دندان با شوهرش مي جنگد . او زن خانه دار معمولي
نيست و هيچ مردي نبايد تلاش كند از او زني خانه دار بسازد . دختر متولد اين برج
بسيار مستقل است . او همانطور كه خود را به ديگران نشان مي دهد ، مرد مناسبي
را براي ازدواج پيدا مي كند و ازدواج او از همه حيث تمام و كمال خواهد بود.
با اين كه فرزندانش تا زماني كه با او زندگي مي كنند ، او را محدود مي كنند ، ولي او
مادر خوبي براي آنهاست و درست زماني كه آخرين بچه خانه را ترك كند، نهايت لذت را
از زندگي خواهد برد . به كلاسهاي هنري ميرود و به فعاليتهاي هنري مي پردازد . از آنجا
كه متولد اين نشانه در پي منافع خود است و به آزادي هاي زيادي مي دهد، پس دختران
متولد اين برج نبايد در سنين پايين محدود شوند. او قبل از شناخت ديگري و علاقه به او
اول بايد خود را بشناسد كه شايد سالهاي سال به طول انجامد . اگر در نوجواني و اواي
جواني گرفتار و محدود شود . شايد سي سال بعد تسليم طبيعت شتابزده خود شود و
زندگي زناشويي اش در معرض خطر قرار گيرد.
اين زنان سرشار از شور و نشاط ، محبت و شگفتي هستند و مي خواهند نقش مهمي
را در زندگي بازي كنند . علاقه آنها به ديگران از آنجا ناشي مي شود كه قوچ هستند
و رياست طلبيآنها به اين علت است كه تحت سلطه مريخ* ـ سياره رياست طلبي ـ به
سر مي برند.
دختر متولد فروردين اگر مرد مناسبي را پيدا كند ، وقت را تلف نمي كند ، پا پيش مي گذا
د و حتي يك قدم هم به عقب نمي رود. او مثل همتاي مردش گاهي خوش شانس است
و گاه نيز معشوق رويايي اش همچون خرگوش گريز پا با وضع نااميد كننده اي فرار مي كند .
متولدين اين برج هميشه باريك بين و آگاه نيست و ممكن است با گزافه گويي ( لاف و گزاف)
افراد حساس را فراري دهد.
دختر فروردين در ظاهر سرزنده و زود رنج است اما در باطن بسيار كمال گراست و در يك روز
واقعاً گرم بسيار احساساتي است اين دختر اگر بفهمد شريك او گرگي در لباس بره است ،
قيافه غم انگيزي پيدا مي كند . او خيلي آسيب پذير است و سعي مي كند آن را پنهان كند
نشانه هاي آبي و خاكي به امنيت خانوادگي نيازمندند اما زن مريخي بايد از كساني كه
دوستشان دارد جدا باشد تا بتواند خود را بشناسد . او بايد در اجتماع باشد تا اجتماعي
شود . اگر اين دختر زماني را به خودش اختصاص ندهد از روابط بيزار و متنفر مي شود، داد
و هوار و گريه مي كند و زبانه آتش خشم او بيش از توده آتشي است كه در يك قوطي كبريت
مي بينيد.قوچ ماده تركه اي نيست اما خوش بنيه است.
باور نمي كنيد ؟ او را در نظر بگيريد

 

SoHeIl

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Sep 24, 2013
ارسالی‌ها
4,988
پسندها
268
امتیازها
0

اعتبار :

مرد متولد فروردين

سياره مريخ به آنها عضله و هيكل عالي بخشيده و از آنجا كه به هواي آزاد علاقه زيادي دارند ،
حتي در زمستان هم پوستشان برنزه است . موهاي اين مردان آتشين معمولاً روشن بور
است و اگر پوستشان روشن باشد كك مك هاي مليحي دارند . بزرگترين موهبتي كه مرد
متولد فروردين از آن برخوردار است به ابروهايش مربوط ميشود كه شبيه شاخهاي قوچ است.
متأسفانه برخي از آنها با گذشت زمان زجر مي كشند و چهره جذاب آنها تغيير مي كند
و به آدمي لاغر مردني و ناخوش تبديل ميشوند.
پيش از آنكه تصميم بگيريد مرد متولد اين برج درست همان چيزي است كه گفته شد.
احساسات خود را كنترل كنيد . همه متولدين صورت فلكي حمل قبل از آنكه درگير
تجربه هاي عاطفي شوند ، بايد دوباره فكر كنند . چون هر نوع مشاركت و همكاري
حتي مشاركتهاي تجاري مي تواند براي آنها مشكل ساز باشد. متولد اين برج
فراموش مي كند كه همكارانش نيز دركنار او هستند . او مي خواهد قرص و
محكم و برنده باشد ، حتي گاهي ازياد مي برد كه براي نان بيار كباب ببر بازي كردن
هم بايد دو نفر بود .
متولد اين نشانه بسيار شتابزده و نا شكبيا است . مرد متولد اين برج انتظار را
دوست ندارد ( براي هيچ چيز ) . اگر فكري در سر دارد مي خواهد همين حالا به
انجام برساند و تا هفته آينده صبر نمي كند . به نظر آنها زندگي آنقدر كوتاه است
كه نبايد وقت را تلف كرد . همه مردان مريخي بايد قبل ازپرش خوب به اطراف نگاه كنند.
بيشتر متولدين اين برج عاشق زندگي هستند و مي توانند با شور و اشتياق فراوان
مثل زنبور عسل با عجله به اين طرف و آن طرف بروند . شور و شوق كودكانه آنها
مي تواند دنيا را براي بقيه ما درخشانتر كند . اما يك بخش در زندگي او وجود دارد
كه سبب بروز مشكلاتي ميشود : هيجان و شيفتگي او مي تواند او را مغلوب كند
و اين دليلي مي شود كه او بخواهد برشما هم چيره شود! اما اغلب وقتي خواسته اش
عملي ميشود ، راه مي افتد تا در جاي ديگري بچرد. بدست آوردن مرد متولد
برج فروردين آسان ولي حفظ او مشكل است . حتماً اگر شما را با گره محدود كرد
باز هم تلاش كنيد تا مسيري درست و حسابي براي دسترسي به او پيدا كنيد.
مردان متولد اين برج به دليل جاذبه جسمي و گيرايي مريخي ، اغلب جذاب هستند.
ويژگي آتشين آنها موجب غرور مي شود. آنها از خود و وجهه خود بسيار آگاه هستند .
از آنجا كه مي خواهند هميشه اول باشند ، هم در عشق و هم در تجارت براي خود
مسابقه اجرا مي كند . آنها به شريكي احتياج دارند كه با هوش باشد و كارها را
به درستي سامان دهد تا بتوانند با توافق، با يكديگر زندگي كنند و يك تيم واقعي باشند
چون او از خطر نمي هراسد . قوچ منفي مثل طاووس با ادا و اصول راه مي رود و
حتي معشوقه را هم رقيب خود به حساب مي اورد و سعي مي كند با او هم رقابت كند .
از آنجا كه او آدم مهمي است شكست را نمي پسندد . او گاه دوست دارد
خود نمايي كند و از شريكش همچون دارايي با ارزشي مواظبت كند . به همين دليل زني را
دوست دارد كه عالي به نظر برسد .
مرد مريخي پدر خوبي است و تا جايي كه ممكن است سعي مي كند بچه ها
را به گردش ببرد ( داشتن يك پسر بچه شش ساله بهانه بسيار خوبي براي فوتبال
بازي كردن روزهاي جمعه است ) او ازسوت كشيدن دخترانش نيز بسيار خوشحال مي شود
خيلي لي لي به لالاي آنها مي گذارد ( هيچ وقت قادر نيست در مقابل صورتي زيبا مقاومت كند).
با اين وجود خلق و خوي بابا هم مي تواند مثل طوفان وحشتناك شود. چون آدمي نيست
كه در سكوت بق كند پس داد و هوار مي كند . اما وقتي اين وضعيت را گذراند دوباره
يكپارچه لبخند ميشود و صلح و آرامش حاكم خواهد شد. البته براي مدتي! تا آنجا كه
به او مربوط مي شود ، همسرش هيچ اشتباهي نمي تواند مرتكب شود. اما به محض
آنكه خانم او را تحقير كند ، با غم و غصه هايش تنها مي شود و گاه به جاي جمع و جور كردن
تكه هاي خرد شده شخصيتش ، اينجا و آنجا به دنبال وقفه واستراحت مي رود. او گاهي
نگرشي كاملاً كودكانه به عشق و زندگي دارد ، و بيش از آنكه با آنها روبرو شود از آنها فرار مي كند .
قوچ نر آميزه اي شكوهمند از زندگي ، عشق و شهوت است . براي اثبات گفته ام
داستاني برايتان نقل مي كنم :
يك صبح بهاري مردي در علفزار شصت گوسفند و يك قوچ را مي چراند ، در پايان روز وقتي
سلانه سلانه به خانه بر مي گشت شصت گوسفند خواب الوده و يك قوچ عنان گسيخته
به همراه داشت .
و اين خلاصه اي از ويژگي هاي قوچ نر بود و چقدرهم پررو است

 
بالا پایین