Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

پرســـــــــــــپولیس

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار ورزشی
Konu Başlığı پرســـــــــــــپولیس
نویسنده موضوع سایه های بیداری
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan نبات

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

برد‌های اقتصادی پرسپولیس برای پوکر قهرمانی

تیم فوتبال پرسپولیس با هدایت یحیی گل محمدی و ثبت رکورد جالبی توانست شانس نخست قهرمانی لقب بگیرد.



به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران با هدایت گل محمدی ۵۹ امتیازی است و با پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان می‌تواند قهرمان نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران شود.
یحیی گل محمدی که جایگزین گابریل کالدرون آرژانتینی شد، در نیم فصل دوم عملکرد خیلی خوبی ثبت کرد و حالا شانس نخست قهرمانی محسوب می‌شود.
کسب برد‌های اقتصادی در قهرمانی مقتدرانه پرسپولیس نقش بسزایی داشته و کمک زیادی به سرخ‌ها کرده است. پرسپولیسی‌ها در این فصل ۱۰ برد یک بر صفر بدست آوردند که آخرین آن مربوط به بازی شب گذشته مقابل فولاد بوده است.
بیشتر بخوانید
همچنین سرخ‌ها در نیم فصل از ۹ بازی، ۸ برد و یک مساوی کسب کردند که حاصل آن ۱۴ گل زده، ۴ خورده و ۵ کلین‌شیت بوده است.
پرسپولیس در ۵ بازی پایانی خود در لیگ نوزدهم به مصاف نفت مسجدسلیمان، نساجی، ذوب آهن، گل گهر و سایپا می‌رود.
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

پرسپولیسی‌ها راهی اهواز می‌شوند


اعضای تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با نفت مسجد سلیمان ابتدا راهی اهواز خواهند شد.


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست وششم رقابت‌های لیگ برتر باید روز جمعه در شهر مسجدسلیمان به مصاف نفت برود.

به همین دلیل قرار است اعضای تیم پرسپولیس با پرواز چارتر و اختصاصی راهی اهواز شوند تا بتوانند شیوه نامه بهداشتی را بهتر رعایت کنند.

پرسپولیسی‌ها تصمیم گرفته اند تا پیش از بازی در شهر اهواز بمانند و چند ساعت قبل از بازی راهی مسجدسلیمان شوند.

سرخ‌ها در صورت پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان قهرمان لیگ برتر خواهند شد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

رسول‌پناه: برنامه ما حفظ اسکلت پرسپولیس برای فصل بعد است/قرار نیست بازیکنی جدا شود


سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: برنامه ما حفظ اسکلت پرسپولیس برای فصل بعد بوده و هیچ بازیکنی قرار نیست جدا شود.


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی رسول‌پناه درباره پیروزی شب گذشته سرخپوشان مقابل فولاد و نزدیک شدن به قهرمانی اظهار کرد: شب گذشته بازی تیم را از نزدیک دیدم و از نمایش پرسپولیس لذت بردم. فکر می‌کنم تیم در نیمه دوم بازی متفاوتی انجام داد و خوشبختانه با این سه امتیاز گام بلندی به سوی قهرمانی برداشت.

وی ادامه داد: بعد از بازی به رختکن رفتیم و چند دقیقه‌ای در جشن بازیکنان بودم. از بازیکنان و کادر فنی تشکر کردم که با تلاش و زحمت زیاد باعث خوشحالی هواداران شدند و به کل اعضای تیم و کادر فنی هم تبریک گفتم.

رسول پناه گفت: این باعث افتخار است که پرسپولیس در آستانه کسب چهارمین قهرمانی متوالی است و ما همیشه قدردان این بازیکنان و همچنین کادر فنی خواهیم بود. از آقای گل‌محمدی ممنونم که از وقتی آمده بهترین نتایج را با پرسپولیس گرفته؛ مطمئنا برنامه ما حفظ اسکلت این تیم برای فصل بعد است و فعلا هم به غیر از علیرضا بیرانوند عزیز که لژیونر شد، هیچ بازیکن دیگری قرار نیست جدا شود.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

پرسپولیس توانایی تابوشکنی را در آسیا دارد/ استقلال به مجیدی زمان دهد

دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۵

ورزشی/ فوتبال و فوتسال

پرسپولیس توانایی تابوشکنی را در آسیا دارد/ استقلال به مجیدی زمان دهد

پیشکسوت سرخابی‌ها گفت: پرسپولیس با اضافه کردن بازیکنان شاخص توانایی تابوشکنی را در لیگ قهرمانان آسیا دارد و می‌تواند پس از سال‌ها تیمی از ایران را قهرمان آسیا کند.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال مقابل رقبا به پیروزی رسیدند. تنها تفاوتی که در سه امتیازی که نصیب سرخابی‌ها شد این بود که سرخ‌پوشان با این پیروزی در یک قدمی قهرمانی قرار گرفتند و استقلال امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شد.
فرزاد آشوبی در خصوص برتری پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان و قهرمانی محتمل این تیم به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: پرسپولیس اتفاقی را رقم زد که مدت‌ها بود انتظار آن وجود داشت. کمتر کسی بود که توقع قهرمانی از پرسپولیس را نداشته باشد. تیمی فوق‌العاده که پس از تعطیلات کرونا نیز با نمایش بسیار خوبی که ارائه کرد، مهر تأییدی بر شایستگی‌های خود زد.
وی افزود: حفظ بازیکنان با کیفیت در سال‌های اخیر و اضافه شدن مهره‌های کارآمد باعث شد تا پرسپولیس این فصل هم در آستانه کسب عنوان قهرمانی قرار بگیرد و برای چهارمین سال متوالی قهرمان لیگ برتر خواهد شد. اگر این تیم روند خود را حفظ کند و بتواند بازیکنان شاخصی به فهرست نفراتش اضافه کند، احتمال آنکه در آسیا تابوشکنی کند و تیمی از فوتبال ایران پس از سال‌ها عنوان قهرمانی را تصاحب کند، دور از انتظار نخواهد بود. ضمن اینکه اولین قهرمانی این تیم هم در معتبرترین مسابقات باشگاهی فوتبال آسیا رقم خواهد خورد.
پیشکسوت سرخابی‌ها در مورد اینکه چرا تیم‌های دیگر نمی‌توانند مانع قهرمانی پرسپولیس شوند، عنوان کرد: ساختار باثبات پرسپولیس در جایگاه فنی این اجازه را از تیم‌های دیگر می‌گیرد که به مقام قهرمانی دست پیدا کنند. دلیل اصلی موفقیت سرخ‌پوشان علاوه بر مربیان و مدیران خوب و حمایت هواداران، استفاده از بازیکنانی است که از بالاترین کیفیت برخوردار هستند و به هماهنگی بسیار خوبی دست پیدا کرده‌اند. در حقیقت پرسپولیس به دلیل ثبات بسیار خوبی که دارد، تبدیل به قوی‌ترین تیم ایران شده و نتیجه آن قهرمانی‌های متوالی است. در سال‌های گذشته نیز تیم‌هایی چون استقلال خوزستان، ذوب‌آهن و نفت تهران با حفظ ثبات تیمی تبدیل به تیم‌های موفقی شده بودند که در این زمینه خوب عمل نکردند و برای همین با مشکلات متعددی مواجه شدند.
وی در مورد تیم استقلال گفت: استقلال تیم خوبی است و بازیکنان قابلی دارد ولی هر فصل تعداد زیادی از بازیکنان جدا می‌شوند و مهره‌های جدیدی به این تیم اضافه می‌شوند. این موضوع به این تیم اجازه نمی‌دهد تا ثبات کاملی ایجاد شود و آبی‌پوشان قهرمان شوند. به نظرم باید رویکرد استقلال همانند پرسپولیس شود تا بتواند به قهرمانی دست پیدا کند.
آشوبی در خصوص اینکه استقلال در سال‌های آینده می‌تواند قهرمان لیگ برتر ایران شود، تصریح کرد: در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رقم بخورد. در هر فصل شرایط تیم‌ها با یکدیگر متفاوت است ولی استقلال با جدایی آندره‌آ استراماچونی که تیمی با کیفیت ساخته بود و ثابت کرده بود یکی از مربیان توانمندی است که به فوتبال ایران آمده، آهسته آهسته با مشکلاتی مواجه شد. در حقیقت نباید سطح توقع‌ها از فرهاد مجیدی که مربی جوان و کم‌تجربه‌ای بود به اندازه سرمربی ایتالیایی بالا می‌رفت. مربی‌ای چون مجیدی نیاز به زمان دارد تا خودش را اثبات کند. البته لیگ برتر محل تجربه‌اندوزی نیست ولی با شرایطی که فوتبال ایران پیش می‌رود، باید به مجیدی زمان داد تا بتواند استقلال را در شرایطی قرار دهد که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی قلمداد شود.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

فنونی ‌زاده: نظر شخصی‌ام را می گویم و می‌دانم گل‌محمدی هم گوش می‌دهد

آنقدر جرأت دارم بگویم که پرسپولیس خوب بازی نمی‌کند!



پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: نمی‌گویم شاگردان گل‌محمدی به همه تیم‌ها شش گل بزنند، اما باید هم بازی خوب کند و هم گل‌های بیشتر بزنند چرا که تماشاگران گل بیشتر می‌خواهند.







فوتبال ایران » لیگ برتر









به گزارش خبرورزشی، مرتضی فنونی‌زاده درباره برد پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. پرسپولیس بازی خیلی خوبی انجام داد. ضمن این‌که از بازی خیلی خوب فولاد هم نباید بگذریم و نیمه اول برای آن‌ها و نیمه دوم برای پرسپولیس بود. به هر حال برحسب تصادف و روی کار انفرادی سیامک نعمتی گل زیبایی به ثمر رسید.
او ادامه داد: پنج هفته مانده است و باید با جسارت و صلابت بازی کنیم چرا که امکان دارد آن تهدید فیفا به دلیل بدهی‌ها به چیزی که نمی‌خواهیم ختم شود و هم از پنجره نقل‌و انتقلات محروم شویم و هم با کسر امتیاز مواجه شویم. احتمال خیلی زیادی وجود دارد که کسر امتیاز پرسپولیس را تهدید کند.
فنونی‌زاده با بیان این‌که گل محمدی باید به جوانان بیشتر بازی بدهد، گفت: درست است امتیازات خوبی جمع کردیم، اما بهتر است تعویض‌هایش در نیمه دوم را جوان کند. بهترین موقع است که به جوانان بازی دهد. البته مطمئن باشید که این کار را می‌کند چرا که خودش هم زمانی جوان بود و با جوانان تیم ارتباط خوبی دارد. تیم ما جوانان خوبی دارد. عبدی و روستایی و حتی گلر جوان تیم مان می‌توانند در بازی‌های باقی مانده بازی کنند. بازیکن جوان اگر یک بازی در لیگ برتر انجام دهد انگار هفت سال در پایه‌ها بازی کرده است.
او ادامه داد: نظر شخصی‌ام این است و می‌دانم گل‌محمدی هم گوش می‌دهد. زمانی که قهرمانی مسجل شد، یک بازی می‌تواند از دروازبان جوان استفاده کند و حتی اگر هم باختیم فدای سرشان. به هر حال یک سرمایه به سرمایه‌های پرسپولیس اضافه می‌شود چرا که این جوانان در آینده خروجی تیم خواهند بود. همین روستایی و عبدی از رده‌های سنی پرسپولیس آمدند و خروجی پایه‌های تیم هستند و من لذت می‌برم از این‌که می‌بینم بازیکنانی که پرورش داده شده‌اند، اکنون در تیم بزرگسالان هستند.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره برد‌های با اختلاف یک گل پرسپولیسی‌ها گفت: من آنقدر جرات دارم که می‌گویم پرسپولیس خوب بازی نمی‌کند، اما می‌برد. تمام افتخارات پرسپولیس در این شش دهه به دلیل گل‌های زده‌اش بود و بهترین مهاجم‌های ایران و آسیا همیشه در پرسپولیس بازی می‌کردند. گل‌محمدی بیشتر باید روی پرسپولیس کار کند و در بخش حمله باید بیشتر کار کند. مطمئن باشید پرسپولیس در بخش هجومی بهتر عمل می‌کند، ولی به هر حال چه یک گل یا چه گل‌های بیشتری بزند، سه امتیاز را می‌گیرد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹


گفت‌وگوی بی‌پرده با مدافع پرسپولیس-قسمت اول
خلیل‌زاده:به کی‌روش خط و خطوط اشتباه دادند
[IMG alt="خلیل‌زاده:به کی‌روش خط و خطوط اشتباه دادند
"]https://media.khabaronline.ir/d/2020/07/20/3/5428415.jpg[/IMG]
مدافع قرمزها برای اولین بار فاش می‌کند یکی از دستیاران کارلوس کی‌روش علیه او حرف‌هایی زد که باعث شد رابطه‌اش با مربی پرتغالی خراب شود.

سعید اکبری: این بخش اول گفت و گوی بی پرده و صریح با شجاع خلیل زاده، مدافع خوش مصاحبه پرسپولیس است. او که ادا اطوار خیلی از بازیکنان امروزی را برای مصاحبه کردن ندارد. وقتی بخواهد حرف بزند، رک و پوست کنده جواب می‌دهد. با شجاع درباره ماجرای اختلاف او و کی‌روش حرف زدیم. مدافع سابق تیم ملی دست به افشاگری زد و گفت پشت او پیش کی‌روش حرف‌هایی زده بودند...

شجاع از شایعه داغ این روزها شروع کنیم. می گویند چون برانکو تو را دوست دارد، به اسکوچیچ سفارشت را کرده تا دوباره به لیست تیم ملی برگردی. درست است؟
اگر بازیکنی قرار باشد روزی به تیم ملی دعوت شود، باید به خاطر توانایی‌ خودش باشد نه سفارش کردن. من با برانکو رابطه خوبی دارم. او مربی من بوده. همیشه بین من احترام زیادی وجود داشته. بارها گفته ام، الان هم می‌گویم. دوست دارم همیشه بهترین عملکرد را داشته باشم. می‌خواهم بهترین بازی‌ها را انجام دهم. بعد از آن دیگر نظر سرمربی تیم ملی خواهد بود مرا در لیست قرار دهد یا نه. ولی اینکه سفارشی باشد، نه. من 5،6 سال به تیم ملی دعوت نشده‌ام. در این سال‌ها از من مصاحبه‌ای دیده‌اید؟ همیشه گفته‌ام این حق مربی است که بازیکنی را دعوت کند یا دعوت نکند. در دوران ویلموتس چقدر صحبت شد؟ یکسری بحث‌ها هم مطرح بود ولی من بازهم گفتم به ایشان و نظرش احترام می‌گذارم. اگر دعوت کرد با تمام وجود و با کمال میل در خدمت تیم ملی هستم اگرنه دعا می کنم ایران موفق شود. الان درباره آقای اسکوچیچ هم همین حرف را می‌زنم. اگر دعوت هم نشدم، برای ایشان در تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

تو نسبت به گذشته فرق زیادی کرده‌ای. یادت هست که قبل از جام‌جهانی 2014 برخوردت نسبت به دعوت نشدن، این شکلی نبود و موضع تندی علیه‌کی روش گرفتی.
سن و سال است دیگر. آن موقع جوان بودم ولی الان سنم بالا رفته و با تجربه‌تر هستم.
یعنی جوانی باعث آن مصاحبه شد؟
بله، این را برای اولین بار می‌گویم. اگر به عقب برگردم هیچوقت آن مصاحبه را علیه کارلوس کی‌روش نمی‌کنم. من آن زمان اشتباه کردم. باید به نظر کی‌روش احترام می‌گذاشتم. خب، جوان بودم دیگر و جوانی کردم. سن و سالی نداشتم. هرکسی در فوتبالش اشتباه می‌کند. من اشتباهم را قبول دارم. باز هم گفته ام، الان و در آینده هم می گویم همیشه به نظر سرمربی تیم ملی احترام می‌گذارم.
البته خیلی از بازیکنان در این شرایط از کوره در می‌روند و مصاحبه می‌کنند. حداقل این قانون در فوتبال ما وجود داشته.
من این را قبلا گفته‌ام. الان دوباره می‌گویم. واقعا پرسپولیس کم از تیم‌ملی نیست. ما اینهمه هوادار داریم. چند ده میلیون هوادار پرسپولیس همیشه پشت تیم هستند. همیشه از حمایت این طرفداران لذت می‌بریم. ولی خب، قبول دارم هر بازیکنی آرزو دارد برای تیم ملی بازی کند .اصلا همه ما می‌خواهیم اینقدر خوب باشیم که به تیم ملی دعوت شویم ولی وقتی مربی تو را دعوت نکند، کاری نمی‌‎شود کرد جز اینکه به نظرش احترام بگذاری. من بعد از آن مصاحبه درباره کی روش دیگر هیچوقت مصاحبه نکردم. الان هم اگر اسکوچیچ دعوت کند با کمال میل و با افتخار به تیم ملی می روم ولی در غیر اینصورت کاملا احترام می گذارم. اصلا شاید مربی تیم ملی از من خوشش نیاید. یادتان هست که در دوره ویلموتس چقدر گفتند شجاع باید دعوت شود؟ آن زمان هم من صحبتی نکردم و اصلا شاید این مربی از من خوشش نمی‌آمد.
نمی دانم چرا اینقدر به سبک بازی من گیر می دهند. من مجبور شدم به خاطر همین گیرها سبکم را کمی عوض کنم. تا حدودی از چیزی که دوست دارم فاصله گرفته ام. ناخواسته اینطوری شده است. من به خاطر هواداران این کار را کردم.
ممکن است نام شجاع خلیل‌زاده در بلک لیست تیم‌ملی باشد؟ خیلی از این بحث‌ها مطرح شده.
بلک لیست؟ اصلا برایم مهم نیست. ببین من نمی‌توانم درباره این چیزها صحبت کنم. الان چهارمین سالی است که سعی‌ام را کرده‌ام بهترین عملکرد را برای پرسپولیس در زمین مسابقه داشته باشم. لااقل حقم بود که یک بار به تیم ملی دعوت شوم. غیر از این است؟ منتهی این اتفاق نیفتد. ولش کن. نمی‌خواهم درباره اش حرف بزنم. نمی‌خواهم درباره یکسری مسایل حرف بزنم. شاید خود مردم بهتر حرف من را درک کنند. من در هر بازی با جان و دل برایم تیمم بازی کردم. راستش به چیزی که گفته اید فکر کردم و فکر نمی‌کنم بلک لیست در تیم ملی صحت داشته باشد. اگر مربی بخواهد بازیکنی را دعوت کند، هیچکس نمی‌تواند جلوی او را بگیرد. همانطور که در زمان کی‌روش دیدید گفتند فلان بازیکن نباید دعوت شود ولی این مربی پایش ایستاد و او را دعوت کرد.
کی‌روش خیلی تو را دوست داشت. یادمان هست در تمام اردوها بودی. واقعا چه اتفاقی افتاد که به ناگهان بین شما فاصله افتاد؟ دلیلش را نمی خواهی بگویی؟
کی روش مرد بزرگی بود. خیلی مربی خوبی بود و به فوتبال ما خدمت کرد. منتهی یکسری ها باعث شدند که بین ما فاصله بیفتد. خط و خطوط اشتباه به کی روش داده بودند. پشت من پیش کی‌روش حرف‌هایی زدند که اصلا درست نبود.
بیشتر بخوانید: حرف‌های افشین پیروانی درباره تهمت‌ها و کارشکنی‌ها علیه پرسپولیس
چه حرف‌هایی؟
حالا گذشته ولش کن. من همان موقع هیچوقت مصاحبه نکردم.
منظورت از بین بازیکنان بود؟
نه، یکی از اعضای کادر فنی تیم‌ملی. ایشان حرف‌هایی پشت من زد که درست نبود. من او را به خدا واگذار می‌کنم. اصلا دلیلی نداشت که علیه من حرف بزند. الان هم می گویم مربی می‌تواند هر بازیکنی را که دوست داشته باشد دعوت کند. نظر کی روش هم این بود که من دیگر نباشم. ببینید شما نمی توانید به یک مربی بگوئید حتما باید نام تان در لیست باشد. الان هم اسکوچیچ آمده. شاید ایشان اصلا سبک بازی من را دوست نداشته باشد. هر مربی سلیقه‌اش با مربی دیگر فرق ندارد. نمی‌توان او را تحت فشار گذاشت. من که تصمیم گیرنده نیستم، مربی باید تصمیم بگیرد.
گفتی سبک بازی. ببین بازیکنانی هستند در اروپا که سبک بازی خشن و درگیرانه ای دارند. آنجا اما به این بازیکنان آنقدرها خرده نمی گیرند. فکر می کنی دلیل حساسیت رو سبک بازی تو چیست؟
نمی دانم چرا اینقدر به سبک بازی من گیر می دهند. من مجبور شدم به خاطر همین گیرها سبکم را کمی عوض کنم. تا حدودی از چیزی که دوست دارم فاصله گرفته ام. ناخواسته اینطوری شده است. من به خاطر هواداران این کار را کردم. همیشه سعی کرده ام به نظر همه احترام بگذارم. این سوال را پرسیدید یاد آقای حسن زاده رئیس کمیته انضباطی افتاد. به نظر من ایشان خیلی آدم خوب و درستی است که به کمیته انضباطی آمده. مثلا من در یک بازی من خدا را نشان دادم، سه جلسه محروم کردند! چرا بی دلیل من باید سه جلسه محروم شوم؟ در فوتبال دنیا اصلا همچین چیزی وجود ندارد. فرهنگ فوتبال ما واقع فرق دارد. در آسیا هم که بازی می‌کنیم داور به خاطر حرف زدن، کارت زرد نمی‌دهد. ما حرفمان را به داور می زنیم و گاهی وقت ها حتی به حرف ما گوش می دهد. ببخشید اگر این حساسیت ها که در ایران است در اسپانیا باشد، راموس که باید همه بازی ها اخراج شود. ولی می بینید که داوران چطور رفتار می کنند. من در این مدت چند بار به کمیته انضباطی رفته ام. همانطور که گفتم آقای حسن زاده آدم بسیار خوبی است. من را محروم کرده ولی باز هم می گویم انسان شریف و خوبی است.

باید برای تو یک اتاق در کمیته انضباطی اجاره کنند.
(خنده) الان با این اجارها؟ ممکن نیست!
قبول داری بازی های لیگ بیشتر صرف وقت تلف کردن، سوت داور و... می شود؟ شاید خودمانی تر و به قول مربیان قدیمی بگوئیم، فوتبال مان شده «سوسول بازی»!
ببینید فوتبال بازی درگیرانه است. دعوا و درگیری بد هم دارد. این را داور باید مدیریت کند. من هم با آن بخش موافقم که باید فوتبال مان جذاب تر باشد و مدام اتلاف وقت صورت نگیرد. خدا را شکر اعضای خوبی هم در کمیته انضباطی فوتبال هستند. من چند باری با آنها صحبت کردم. همان جا هم گفتم نمی توانم سبک بازی ام را عوض کنم. این سبک بازی ام است که درگیرانه بازی کنم.
با بازیکنان در زمین که مشکلی نداری؟
نه چه مشکلی؟ من با همه بازیکنان رفیق هستم. داخل زمین ولی می خواهم برای تیمم بجنگم و رقابت می کنیم.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸


دلیل محرومیت شجاع مشخص شد
دلیل محرومیت شجاع مشخص شد

فارس نوشت: معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس دلیل محرومیت مدافع این تیم را تشریح کرد.

مهدی خواجوند درباره محرومیت شجاع خلیل‌زاده از بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: چند ماه قبل کمیته انضباطی در دادنامه‌ای که صادر کرد یک جلسه محرومیت تعلیقی برای شجاع خلیل‌زاده در نظر گرفت. سپس در بازی با تراکتور اتفاقاتی رخ داد که باعث شد شجاع به جزای نقدی محکوم شود. این محکومیت باعث شد تا محرومیت تعلیقی شجاع هم قطعیت پیدا کند. با تایید حکم جزای نقدی بازی با تراکتور در کمیته استیناف، مجازات تعلیقی هم قابلیت اجرا پیدا کرد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس وی ادامه داد: بنابراین با اجرایی شدن مجازات تعلیقی، شجاع برای بازی بعدی محروم است. این در حالی است که اعتراض باشگاه پرسپولیس هم توسط این کمیته رد شد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

  • ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ ۰۹:۴۵:۲۷

کالدرون از خجالت گل‌محمدی درآمد+ عکس
با انتشار پیامی؛
کالدرون از خجالت گل‌محمدی درآمد+ عکس

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیامی را منتشر کرد.




به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ گابریل کالدرون، سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیامی را در فضای مجازی منتشر کرد.
او در این پیام ضمن تبریک قهرمانی احتمالی قرمزها در لیگ برتر، از زحمات یحیی گل‌محمدی و کمک‌های او نیز تقدیر به عمل آورد.

55

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۳۹۹/۵/۱


برای بازگشت اوساگونا بلیت پیدا شد/ مهاجم نیجریه ای هفته آینده در تهران؟
مهاجم نیجریه ای تیم فوتبال پرسپولیس شاید هفته آینده به ایران بیاید.

برای بازگشت اوساگونا بلیت پیدا شد/ مهاجم نیجریه ای هفته آینده در تهران؟


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کریستین اوساگونا این روزها برای بازگشت به ایران و حضور در تمرینات پرسپولس با مشکل مواجه شده است.

طبق پیگیری های مسئولان باشگاه پرسپولیس برای یکشنبه این هفته بلیت رزور شده و قرار بود اوساگونا از بنین به لاگوس نیجریه سفر کرده و از آنجا به امارات بیاید تا پس از ترانزیت در دبی به ایران بازگردد که در نهایت این بلیت کنسل و سفر مهاجم نیجریه ای هم به ایران لغو شد.

با توجه به محدودیت های پروازی نیجریه و اینکه به نظر می رسد از این کشور به امارات در طول هفته تنها یک سفر هوایی انجام می شود، باشگاه پرسپولیس برای یکشنبه هفته آینده بلیتی پیدا کرده تا اوساگونا این بار از بنین به آبوجا پایتخت نیجریه رفته و پس از سفر به امارات در نهایت بتواند به ایران بیاید. البته تاکنون خرید این بلیت قطعی نشده است.

یحیی گل محمدی روی بازگشت اوساگونا به ایران تاکید دارد و از مدیران باشگاه خواسته به هر شکل ممکن وی را به ایران بیاورند تا در بازی های فشرده آینده پرسپولیس بتواند از این مهره استفاده کند.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵


عکس | حضور علی پروین در تمرین پرسپولیس

بازیکن و سرمربی اسبق و پرافتخار سرخ‌ها امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شد.

علی پروین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، علی پروین، بازیکن و سرمربی اسبق سرخ‌ها امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شد و مورد استقبال گرم مدیر تیم، اعضای کادر فنی و بازیکنان قرار گرفت.

پروین خوش و بش گرمی با شاگردان قدیمی خود از جمله پیروانی، گل‌محمدی، باقری، مطهری و فنایی داشت و در صحبت با آن‌ها و همچنین اعضای تدارکات تیم، خاطرات قدیمی‌اش از دوران حضورش در پرسپولیس زنده شد.

بازیکنان تیم نیز یک به یک با پروین خوش و بش کردند.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس با شکست گربه سیاه، جشن قهرمانی می‌گیرد؟/ مربی خوش‌یُمن به دنبال افتخار بزرگ
لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس با شکست گربه سیاه، جشن قهرمانی می‌گیرد؟/ مربی خوش‌یُمن به دنبال افتخار بزرگ
تیم فوتبال پرسپولیس فرصت دارد تا با کسب نخستین برتری خود مقابل نفت مسجدسلیمان، قهرمانی لیگ برتر فوتبال را تکرار کند.‌‌‌‌
به گزارش خبرگزاری تسنیم، از ساعت 20:45 امشب (جمعه) و با دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس، هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال به پایان می‌رسد.
با توجه به نتایج مدعیان در هفته‌های گذشته، پرسپولیس برای قطعی کردن قهرمانی خود (در صورت برتری فولاد در دو بازی معوقه) به دو امتیاز نیاز دارد و سرخپوشان می‌توانند با شکست نفت در مسجدسلیمان، ششمین قهرمانی خود را در تاریخ لیگ برتر قطعی کنند.
نفت هم به لطف نتایج درخشان خود، امسال برخلاف دو فصلی که در لیگ برتر حاضر بوده، دغدغه‌ای بابت بقا ندارد. البته شاگردان مهدی تارتار از ابتدای فصل با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و شش ماه است پولی از باشگاه خود دریافت نکرده‌اند. مدیران باشگاه نفت هفته گذشته، چکی بابت مطالبات اعضای تیم به آنها دادند که پس از اعتراض بازیکنان، آنها به افزایش رقم چک بسنده کردند.

صدرنشین لیگ نوزدهم همچنین در این مسابقه می‌تواند طلسم تیم مسجدسلیمانی را بشکند. سرخپوشان در چهار مصاف خود با نفت در سال‌های گذشته به چهار تساوی رسیدند و در بازی رفت در ورزشگاه آزادی، مقابل این تیم شکست خوردند تا آخرین باخت پرسپولیس در لیگ نوزدهم رقم بخورد. از طرفی دیگر، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از مسابقه گفته بود دوست دارد با شکست پرسپولیس، افتخار بزرگی بابت برتری مقابل این تیم در دو بازی رفت و برگشت نصیب خود و تیمش شود.
تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان , لیگ برتر فوتبال ,

این دیدار همچنین جدال تیم‌هایی با بهترین خطوط دفاعی محسوب می‌شود‌. سرخپوشان این فصل با درخشش رادوشویچ، تنها 11 گل دریافت کرده و فرصت دارند تا با عبور از رکورد خود در لیگ‌های شانزدهم و هجدهم و استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم (14 گل خورده)، در عنوان بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر یکه‌تاز شوند. نفت مسجدسلیمان هم که تاکنون 15 گل خورده است، فاصله زیادی با تیم‌های در آستانه کسب سهمیه آسیایی و نیز در آستانه سقوط دارد و به نظر می‌رسد اعضای تیم و باشگاه از جایگاه فعلی خود راضی هستند.

شاگردان گل‌محمدی که رکورد بیشترین میانگین امتیاز در تاریخ لیگ برتر را در لیگ شانزدهم (2.2 امتیاز) کسب کرده‌اند، با 9 امتیاز از پنج بازی آینده می‌توانند رکورد بیشترین امتیاز تاریخ لیگ برتر (سپاهان در لیگ یازدهم و استقلال در لیگ دوازدهم با کسب 67 امتیاز از 34 بازی) را نیز به نام خود ثبت کنند.
پرسپولیس که قهرمانی فصل گذشته خود را در هفته پایانی مقابل مهدی تارتار در جم جشن گرفته بود، این هفته فرصت دارد در فاصله چهار هفته تا پایان مسابقات، مقابل همین مربی جشن قهرمانی بگیرد. باید ببینیم سرخپوشان با گذشتن از سد گربه سیاه خود و مربی خوش‌یُمن آن، به چهارمین قهرمانی متوالی لیگ برتر می‌رسند یا خیر.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸



با پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان؛
پرسپولیس قهرمان لیگ نوزدهم شد/ رکوردها زیر پای سرخپوشان +عکس، فیلم و جدول


شادی بازیکنان پرسپولیس پس از چهارمین قهرمانی متوالی

تیم فوتبال پرسپولیس با کسب پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان به سریعترین قهرمانی تاریخ فوتبال باشگاهی ایران رسید و برای اولین بار به پوکر قهرمانی رسید.


به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وششم لیگ برتر از ساعت 20:45 امروز (جمعه) در ورزشگاه شهیدبهنام محمدی به مصاف هم رفتند این دیدار با پیروزی 2 بر یک تیم پرسپولیس به پایان رسید تا سرخپوشان تهرانی قهرمانی خود در فصل نوزدهم لیگ برتر را مسجل کنند.
( فیلم دیدار نفت مسجدسلیمان - پرسپولیس)
علی علیپور در دقیقه 39 و مهدی عبدی در دقیقه 58 گل‌های تیم پرسپولیس به ثمر رساندند و تنها گل تیم نفت توسط حسین ابراهیمی در دقیقه 71 از روی نقطه پنالتی وارد دروازه سرخپوشان شد.
ترکیب نفت مسجدسلیمان: احمد گوهری، حامد نورمحمدی، علیرضا علیزاده، صادق صادقی (46 - مهدی زبیدی)، حسین ابراهیمی، مجید عبدی، سجاد جعفری، احمد الجبوری (61 - امید سینگ)، آرمان قاسمی، میرهادی میرجوان (82 - محمدامین اسدی) و پیام ملکیان.
ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی (74 - امید عالیشاه)، بشار رسن (4+90 - امیر روستایی)، مهدی عبدی (87 - محمد احسان حسینی) و علی علیپور (4+90 - سعید حسین‌پور).
داور: سیدرضا مهدوی
نیمه اول:
دقیقه 3
: ارسال سیامک نعمتی در داخل محوطه جریمه به بشار رسن رسید که ضربه سر این بازیکن به بالای دروازه رفت.
دقیقه 10: اشتباه وحید امیری توپ را در میانه میدان به بازیکنان نفت رساند که پاس در عمق بازیکنان این تیم و ضربه مجید عیدی به شکلی بسیار خطرناک از کنار دروازه رادوشویچ راهی اوت شد.
دقیقه 11: شوت بازیکن نفت از پشت محوطه جریمه در اختیار رادوشویچ قرار گرفت.
دقیقه 25: حرکت خوب بازیکنان نفت و چرخش و شوت محکم احمد الجبوری می‌رفت که دروازه پرسپولیس را باز کند، اما رادوشویچ با یک عکس‌العمل خوب این موقعیت را هم برگشت داد.
دقیقه 35: کار ترکیبی بازیکنان پرسپولیس این تیم را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد، اما پاس رو به عقب کامیابی‌نیا به هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس نرسید.
دقیقه 37: مهدی عبدی اولین کارت زرد بازی را از داور مسابقه دریافت کرد.
دقیقه 39: پاس بلند کنعانی‌زادگان در جناح راست به مهدی شیری رسید که سانتر خوب این بازیکن را علی علیپور از داخل محوطه شش قدم با یک ضربه سر به گل اول بازی تبدیل کرد.

دقیقه 3+45: ضربه ایستگاهی ارسال شده توسط بشار رسن را کنعانی‌زادگان با یک ضربه سر به گل دوم پرسپولیس تبدیل کرد، اما داور این گل را آفساید و مردود اعلام کرد.
نیمه دوم:
دقیقه 47
: علیپور در دقایق ابتدایی نیمه دوم روی یک ضربه ایستگاهی دروازه نفت را تهدید کرد که این بار ضربه مهاجم پرسپولیس در دستان گوهری قرار گرفت.
دقیقه 51: فرار علیپور پشت مدافعان نفت این بازیکن را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد، ولی ضربه او به کنار دروازه خورد.
دقیقه 58: مهدی عبدی گل دوم پرسپولیس را با فرار خوب پشت مدافعان نفت به ثمر رساند.

دقیقه 59: کامیابی‌نیا کارت زرد دوم بازی را از داور مسابقه گرفت.
دقیقه 70: ارسال حسین ابراهیمی در داخل محوطه جریمه به دست سیدجلال حسینی برخورد کرد که داور خطای پنالتی برای تیم نفت مسجدسلیمان اعلام کرد.
دقیقه 71: پنالتی اعلام شده به سود تیم نفت را حسین ابراهیمی تبدیل به گل اول تیم میزبان کرد تا بازی 2 بر یک شود.
دقیقه 80: ضربه ایستگاهی حسین ابراهیمی به شکلی بسیار خطرناک از کنار دروازه رادوشویچ به بیرون رفت و هیچ‌کدام از بازیکنان نفت نتوانستند روی توپ تأثیری بگذارند.
دقیقه 89: ضربه سر خطرناک محمدامین اسدی از روی دروازه رادوشویچ راهی اوت شد.
دقیقه 90: حامد نورمحمدی هم از داور بازی کارت زرد گرفت.
دقیقه 90: شوت سرکش علیزاده از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.
دقیقه 6+90: امیر روستایی کمتر از دو دقیقه از ورودش به زمین با کارت زرد داور جریمه شد.
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی در این دیدار 62 امتیازی شد و قهرمانی خود در لیگ برتر را مسجل کرد. شاگردان گل‌محمدی با قهرمانی در هفته بیست‌وششم لیگ، رکورد زودترین قهرمانی لیگ را هم به نام خود ثبت کردند.
پرسپولیسی‌ها در این بازی علاوه بر قهرمانی، طلسم شکست‌ناپذیری تیم نفت مسجدسلیمان مقابل سرخپوشان تهرانی را هم شکستند تا انتقام شکست دور رفت مقابل این تیم را نیز بگیرند.

نتایج کامل هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۳۹۹/۰۵/۰۳ ۲۳:۱۷:۳۹

تصاویر داغ و دیده نشده از جشن قهرمانی پرسپولیس/ ببینید
پوکر رنگ سرخ گرفت؛
تصاویر داغ و دیده نشده از جشن قهرمانی پرسپولیس/ ببینید

تیم فوتبال پرسپولیس با 6 قهرمانی پرافتخارترین تیم لیگ برتر لقب گرفت.




به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس با 6 قهرمانی پرافتخارترین تیم لیگ برتر لقب گرفت.
سرخ پوشان پیش از این در لیگ اول، هفتم، شانزدهم، هفدهم و هجدهم قهرمان شده بودند و حالا با عبور از رکورد سپاهان (5 قهرمانی) به تنهایی پرافتخارترین تیم لیگ برتر فوتبال ایران لقب گرفتند.
در زیر بخشی از تصاویر جشن قهرمانی پرسپولیس را می‌بینید.

بیشتر بخوانید:
300


301


303


305

306


307


308


309

310


311


313


314
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۶ مرداد ۱۳۹۹،‏ ۱۶:۱۲


با صدور بیانیه ای؛
تبعات اظهار نظر جنجالی/ باشگاه پرسپولیس تلویزیون را تحریم کرد
تبعات اظهار نظر جنجالی/ باشگاه پرسپولیس تلویزیون را تحریم کرد

باشگاه پرسپولیس در واکنش به بعضی اظهارات مجری یکی از برنامه های صبحگاهی تلویزیون اطلاعیه را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در پی پخش مطالبی در برنامه صبح روز دوشنبه در تلویزیون ملی ایران، این باشگاه بیانیه‌ای را در اعتراض به رفتار نا مناسب تلویزیون و بیان مطالب غیر واقع در صدا و سیما که موجب تشویش اذهان عمومی، تنش‌های اجتماعی و در آینده بروز مشکلات امنیتی در ورزشگاه‌ها خواهد شد واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است:

متاسفانه پس از رفتار غیر مسئولانه و توهین آمیز مجریان تلویزیون ایران که نسبت به آن پیگیری حقوقی انجام می‌شود و انتظار می‌رفت صدا و سیما نسبت به آن واکنش مناسب داشته باشد؛ صبح امروز دوشنبه شاهد اظهارات توهین‌آمیز و توأم با کنایه یکی از مجریان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در تلویزیون نسبت به باشگاه پرسپولیس و هواداران پرشمار آن بودیم. این امر با توجه به گزاره‌هایی که در اظهارات این مجری بود و در شبکه‌های اجتماعی سرفصل مشخصی دارد قابل کتمان نیست.

باشگاه پرسپولیس بر این اساس ضمن تاکید بر حق قانونی خود در پیگیری قضایی این موضوع نسبت به مجری مورد اشاره و مجموعه صدا و سیما که با موجبات و امکانات این توهین و افترا را فراهم آورده است. اعتراض جدی خود را اعلام کرده و بر لزوم عذر خواهی صدا و سیما از میلیون‌ها هوادار پرسپولیس که هزینه‌های صدا و سیما از جیب آن‌ها تامین می‌شود و مجری مورد اشاره در همان برنامه تلویزیون تاکید دارد. این مجری باید در جریان عذرخواهی بر خلاف واقع بودن ادعای خود تاکید نماید.

متاسفانه آن‌چه که به نظر می‌رسد صدا و سیمای ایران نسبت به آن توجه لازم را ندارد، آثار اتفاقاتی است که در تلویزیون هم رقم می‌خورد. بیان مطالب کذب و خلاف واقع مصداق توهین به شعور مخاطب، تلاش برای ایجاد انحراف در افکار عمومی و فریب و تشویش اذهان عمومی در پی این سهل انگاری‌ها روی می‌دهد هر چند که اصلا چنین نیتی وجود نداشته باشد. تردید نداریم این موارد بر خلاف رویه و سیاست‌گذاری‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

همچنین ایجاد تنش‌های اجتماعی، گسترش نفرت و کینه در جامعه، در پی باور دروغ‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی رواج دارد و به این ترتیب در توسط تلویزیون ایران وجاهت و اعتبار می‌یابد از آثار ثانویه چنین برخوردهایی است که می‌تواند تا حد به خطر افتادن امنیت مردم در ورزشگاه‌ها و حتی کشیده شده آن به خارج از ورزشگاه‌ها پیش برود. آن‌چه در سال‌های اخیر روی داده و در حال رشد است، موید همین نکته است. فارغ از افرادی که نادانسته به این توهمات دامن زده‌اند، این شائبه وجود دارد که دست‌هایی در کار باشد که برای گسترش کینه در جامعه، نهادینه کردن رفتارهای بغض‌آلود و در نهایت ایجاد آشوب و بلوا در فوتبال در حال برنامه ریزی باشد.

باشگاه پرسپولیس، ضمن دادن اطمینان خاطر به هواداران مبنی بر پیگیری مواردی که به حق مورد اعتراض و نگرانی آن‌ها است و دعوت ایشان به خویشتن داری، تاکید می‌کند چهار سال قهرمانی پیاپی، کسب سوپرجام‌ها، تصاحب تمام جام‌های داخلی در فصل گذشته و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا در شرایط محرومیت و عدم برخورداری از امکانی چون پرواز چارتر که مشکل اصلی بر سر تصاحب عنوان قهرمانی آسیا بود. هزینه‌های به مراتب کمتر نسبت به تیم‌هایی که هواداران آن‌ها مدعی توجه بیشتر به پرسپولیس هستند. مشکلات مالی که باعث از دست دادن مربیان موفق تیم شد ولی با درایت صورت گرفته مربیان موفق و قهرمان دیگری جذب شدند. عدم بهره برداری و استفاده از حتی یک ریال از منابع عمومی و بیت‌المال و بسیاری موارد دیگر اثبات کنند حقانیت پرسپولیس و پرسپولیسی در شایستگی‌های فنی و مظلومیت آن است.

تردیدی نیست موفقیتی که نه چهار سال، بلکه ۵ سال ادامه دارد و اگر تضییع حقوق سرخپوشان نبود، در این فصل پنجمین قهرمانی پیاپی را تصاحب می‌کردیم، بدون قابلیت‌های فنی کادر فنی و بازیکنان، حمایت و پشتیبانی سرسختانه هواداران، کار سیستمی، ستادی و اقتصادی قوی و البته خواست و اراده خداوند میسر نبود.

باشگاه پرسپولیس، همچنین تاکید می‌کند تا زمانی که صدا و سیما نسبت به عذر خواهی از هواداران پرسپولیس، به دلیل خدشه‌دار کردن احساسات آن‌ها و طرح مطالب غیر واقع اقدام ننماید، از ورود کلیه دوربین‌های تلویزیونی به محل تمرینات تیم و باشگاه پرسپولیس جلوگیری کرده و عوامل باشگاه و تیم برای مصاحیه برابر دوربین‌ها حاضر نمی‌شوند.

باشگاه پرسپولیس تاکید دارد؛ مسائلی مثل کری‌خوانی‌ها برای ایجاد فضای نشاط را درک می‌کند اما طرح ادعاهای کذب، دروغ‌پردازی، وارونه جلوه دادن حقایق و ارئه اطلاعات نادرست به مخاطبان، توهین و متلک‌پراکنی به پرسپولیس مردمی که صدا و سیما از جیب آن‌ها ارتزاق می‌کند و نمک آن‌ها را می‌خورد، قابل توجیه و اغماض نیست.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۶ مرداد ۱۳۹۹،‏ ۱۳:۴۰


برای بخشش ۶ میلیاردی؛
هفت شاکی پرسپولیس مشخص شدند/ پرونده‌ها دوباره به جریان افتاد
هفت شاکی پرسپولیس مشخص شدند/ پرونده‌ها دوباره به جریان افتاد

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصمیم به پرداخت تمام مطالبات فصل گذشته بازیکنان فعلی این تیم گرفت و برای رسیدگی به این موضوع پرونده‌ها را دوباره به جریان انداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی نیا، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، علی علیپور، علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه هفت بازیکن فعلی تیم فوتبال پرسپولیس هستند که همچنان بابت عدم دریافت پاداش‌های قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجامِ فصول گذشته خود از این باشگاه حدود ۴۰ درصد از قراردادهایشان را طلب دارند.

مبلغی که در مجموع حدود ۶ میلیارد تومان است اما به دلیل نحوه پرداختی‌های قبلی در حسابرسی‌های جاری سرخپوشان ایراداتی را وارد کرده است که تسویه با این هفت نفر را برای مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه دچار مشکل کرده است.

رسول پناه از هفت بازیکن پرسپولیس خواسته بود تا طلب خود را ببخشند اما هر هفت بازیکن نسبت به این موضوع مخالفت داشتند تا رسول پناه مجبور به حسابرسی مالی دوباره پرونده‌های این بازیکنان در دوران مدیرعاملی ایرج عرب و محمدحسن انصاریفرد شود.

نکته جالب توجه اینجاست که مدیران قبلی پرسپولیس پاداش این بازیکنان را در برخی حسابرسی‌های مالی اعلام به پرداخت آن داشته‌اند اما این مبلغ مربوط به قراردادهای آنها بوده است که حالا رسول پناه را مجبور کرده تا این مبلغ را به آنها بپردازد.

با این حال فعلاً بودجه‌ای در این راستا برای باشگاه پرسپولیس تهیه نشده است و مشخص نیست این بازیکنان چه زمانی به طلب‌هایشان خواهند رسید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷


باشگاه پرسپولیس رسما از مجری تلویزیون شکایت کرد
باشگاه پرسپولیس رسما از مجری تلویزیون شکایت کرد

با اعلام علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای پرسپولیس، این باشگاه از مجری شبکه یک شکایت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ صبح دیروز در یک برنامه زنده تلویزیونی دو مجری آن با لحنی کنایه آمیز قهرمانی پرسپولیس را به حمایت‌های وزارت ورزش مرتبط دانستند و این صحبت‌ها بازتاب زیادی هم در فضای مجازی ایجاد کرد.

صحبت های این مجری با واکنش پرسپولیسی ها همراه شد و عبدالرضا امیراحمدی صبح امروز از پرسپولیسی ها عذرخواهی کرد اما در انتها با نام بردن از گالیله به شکلی کنایه‌آمیز و دو پهلو نشان داد که بالاجبار تن به این کار داده است.
در همین راستا علیرضا اشرف، مدیر روابط عمومی پرسپولیس در صفحه شخصی خود این عذرخواهی را توهین مجدد دانشته و از شکایت باشگاه از این مجری خبر داد.



بیشتر بخوانید: حسینی: تمام صحبت‌ها علیه پرسپولیس برنامه‌ریزی شده است
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰


بازیکنان پرسپولیس پشت یحیی درآمدند
بازیکنان پرسپولیس پشت یحیی درآمدند

دنیای ورزش تورنتو نوشت: بعد از استوری تند یحیی گل‌محمدی علیه مدیران پرسپولیس در ماجرای دعوت از کالدرون و برانکو به جشن قهرمانی پرسپولیس، بازیکنان این تیم به حمایت از گل‌محمدی پرداختند.

یحیی گل‌محمدی چندی قبل بر سر مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس از آنها حمایت کرد و حالا نوبت حمایت بازیکنان از یحیی بود. این مربی در واکنش به ماجرای دعوت از کالدرون و برانکو به جشن قهرمانی پرسپولیس، خطاب به مدیران باشگاه نوشته بود به جای این شومن بازی‌ها، پول کالدرون و برانکو را بدهید!

عجیب اینکه مدیران پرسپولیس از این حرکت یحیی فقط ناراحت شدند و جرأت نکردند واکنش خاصی نشان بدهند. حالا هم که سیدجلال و بازیکنان پرسپولیس پشت یحیی درآمده‌اند و کار برای مدیران باشگاه سخت‌تر از قبل شده است.

به نظر می‌رسد امسال پرسپولیسی‌ها جشن قهرمانی پرحاشیه‌ای دارند، اما به هرحال در این ماجراها ضعف مدیریت بدجوری توی ذوق می‌زند.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳


پرسپولیس به دنبال کاپیتان تیم ملی
پرسپولیس به دنبال کاپیتان تیم ملی

خبرورزشی نوشت: گفته می‌شود برای برطرف کردن مشکلات سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس، کاپیتان تراکتور به یحیی گل‌محمدی پیشنهاد شده است.

پرسپولیس در فصل جاری از ۴ مدافع چپ در ترکیب خود استفاده کرد. یکی از متغییرترین (!) پست‌ها در ترکیب پرسپولیس که فصل را با محمد نادری در این پست آغاز کردند. در ادامه افت و خیز این بازیکن جوان و رهایی محمد انصاری از بند مصدومیت، این یکی فیکس شد. با این حال با مصدومیت محمد انصاری و پارگی رباط صلیبی بار دیگر محمد نادری بازیکن اصلی پرسپولیس در این پست شد. نادری نیز در بازی با پیکان به رغم درخشش و دادن پاس گل به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی خارج شد تا محسن ربیع‌خواه سومین مدافع چپ فصل پرسپولیس باشد.
از بد حادثه نحسی سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس گریبان محسن ربیع‌خواه را هم گرفت. این هافبک بی‌حاشیه در دیدار با شاهین بوشهر حدود ۳۰ دقیقه با پای مصدوم و استخوان مو برداشته بازی کرد و پس از مصاف با شاهین مجبور شد پاشنه پای خودش را گچ بگیرد. بعد از خانه‌نشینی محسن ربیع‌خواه این بار شجاع خلیل زاده در دفاع چپ به میدان رفت تا سرخ‌ها چهارمین مدافع چپ فصل را هم تجربه کرده باشند که البته او هم محروم شد! و در مسجدسلیمان وحید امیری به دفاع چپ رفت. حالا یحیی باید دنبال مدافع چپ‌پا برای سال بعد باشد. بازیکنی که براساس تاکتیک سرمربی پرسپولیس بتواند بالا بازی کرده و مثل یک هافبک یا حتی وینگر در فاز تهاجمی باشد. یحیی گل‌محمدی مطمئن نیست باشگاه بلژیکی کورتریک رضایت محمد نادری را بدهد و محمد انصاری نیز حداقل تا پایان نیم‌فصل اول لیگ بیستم مهیای بازی نخواهد شد.
در همین ارتباط شنیدیم احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی کشورمان و ستاره تراکتور تبریز به گل‌محمدی پیشنهاد شده است. او قادر است در چند پست از جمله دفاع چپ، هافبک و وینگر چپ و حتی هافبک دفاعی بازی کند، اما این وسط مشکلاتی وجود دارد. اول اینکه احسان حاج‌صفی ظاهراً با تراکتور قرارداد دلاری بسته که پرداخت آن از عهده پرسپولیس شاید خارج باشد. دوم آنکه گفته می‌شود کاپیتان تیم ملی هنوز یک فصل دیگر با تراکتور تبریز قرارداد دارد. با این وجود مربیان پرسپولیس بدشان نمی‌آید چنین ستاره‌ای را در اختیار داشته باشند هرچند برای خرید حاج‌صفی ستاره و گرانقیمت کار بس دشواری پیش‌رو خواهند داشت. شاید هم یک مأموریت غیرممکن!
 
بالا پایین