Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

پرســـــــــــــپولیس

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار ورزشی
Konu Başlığı پرســـــــــــــپولیس
نویسنده موضوع سایه های بیداری
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan نبات

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸



نارضایتی یحیی از عملکرد نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس
نارضایتی یحیی از عملکرد نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به مدیران این باشگاه اولتیماتوم داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل محمدی که پس از شکست مقابل استقلال در نیمه نهایی جام حذفی به دلیل صحبت های خود در صدر اخبار قرار گرفت، از مسئولان باشگاه درخواست کرده مهره‌های تأثیرگذار تیم حفظ شوند. بعد از بیرانوند گفته می‌شود احتمال جدایی علی علیپور، وحید امیری و مهدی ترابی هم قوت گرفته که گل‌محمدی با فروش این بازیکنان مخالف است.

از سویی مسئولان باشگاه نتوانسته‌اند در جذب بازیکنان مورد نظر گل‌محمدی خصوصاً دانیال اسماعیلی‌فر و رضا اسدی موفق عمل کنند. این موارد باعث شد گل‌محمدی در نشست خبری بعد از دیدار با استقلال از مسئولان باشگاه پرسپولیس انتقاد کند و بگوید آن‌ها در خواب خرگوشی هستند.

گفته می‌شود یحیی تا اواسط هفته منتظر اقدامات تأثیرگذار باشگاه برای تقویت تیم می‌ماند و اینکه خواسته‌هایش برآورده خواهند شد یا خیر.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳



علیپور همچنان پرسپولیسی می‌ماند؟
علیپور همچنان پرسپولیسی می‌ماند؟

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران از این باشگاه پیشنهاد تمدید قرارداد دریافت کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی علیپور، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار با استقلال در جام حذفی موفق شد برای چهارمین‌بار دروازه آبی‌پوشان را باز کند، با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس مواجه شده است.

علیپور که از لیگ پرتغال پیشنهاد دارد، با نظر یحیی گل‌محمدی در فهرست نفرات تمدیدی برای فصل بعد قرار دارد و سرمربی پرسپولیس امیدوار است این ستاره بازهم قرمزپوش بماند. مهاجم پرسپولیس هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته و باید صبر کرد و دید چه اتفاقی خواهد افتاد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵



شجاع: استقلالی‌ها خوش باشند تا دربی بعدی!
شجاع: استقلالی‌ها خوش باشند تا دربی بعدی!

مدافع متعصب پرسپولیس گفت: بُرد مبارک استقلالی‌ها باشد اما همه می‌دانند جام حذفی جام شگفتی‌هاست. تیم‌هایی که موفق به شکست تیم‌های بزرگ شوند شگفتی‌ساز لقب می‌گیرند و از این دست اتفاقات هم در فوتبال دنیا زیاد می‌افتد.

روزنامه خبر ورزشی نوشت: شب و روز بعد از دربی حذفی اغلب بازیکنان پرسپولیس از دسترس خارج بودند یا این‌که تمایلی به صحبت با رسانه‌ها، خبرنگاران و حتی دوستان نزدیک خود نداشتند. شاید هم حق با آن‌ها بود چرا که باخت در دربی آن هم در یک دیدار حذفی و در ضربات پنالتی خیلی آسان نیست. این‌که تا دقیقه ۹۲ برنده بازی باشی و... ناگهان روی یک ضربه سر و در ادامه چند ضربه پنالتی دربی را به رقیب سنتی ببازی دشوار است، خیلی هم دشوار است، اما شجاع خلیل‌زاده معتقد است نباید زحمات کادر فنی و بچه‌های پرسپولیس با یک بازی حذفی نادیده گرفته شود.

چرا دفاع چپ؟ مشکلی نداشتم!
پست اصلی من دفاع میانی است، اما قبلاً هم به خاطر کمبود بازیکن در پرسپولیس در دفاع چپ بازی کرده بودم و از این بابت مشکلی نداشتم. کادر فنی به دلایل تاکتیکی تصمیم گرفت من را در سمت چپ خط دفاعی بازی دهد و سعی کردم کارم را به درستی انجام دهم و... بعد هم که نیمه دوم محمد نادری وارد زمین شد و من سر جای اصلی خودم برگشتم.

می‌خواستم گل بزنم و به مجتبی محرمی تقدیم کنم
آقامجتبی محرمی قبل از دربی گفته بود «دوست دارم شجاع گل پرسپولیس را بزند.» وقتی این لطف اسطوره پرسپولیس به گوشم رسید تصمیم گرفتم حالا که قرار است در دفاع چپ بازی کنم اگر گل زدم آن را به محرمی تقدیم خواهم کرد ولی حیف که... ان‌شاءالله در آینده جبران می‌کنم.

من پنالتی‌زن چهارم پرسپولیس بودم
قرار بود پنالتی چهارم پرسپولیس را من بزنم. خودم را آماده کرده بودم که پشت ضربه بایستم و...، اما قسمت نشد که اصلاً پشت ضربه پنالتی بروم. متأسفانه در ضربات پنالتی کمی شانس هم دخیل است. شاید اگر پنالتی میلیچ که وسط زده شد به رادوشویچ می‌خورد خیلی شرایط عوض می‌شد، اما قشنگی فوتبال به همین اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی است.

من یا ترابی هم جای احمد پنالتی می‌زدیم شاید خراب می‌شد
احمد نوراللهی هم کم برای این تیم پرسپولیس زحمت نکشیده است. او یکی از ارکان اصلی قهرمانی‌های پرسپولیس در سال‌های اخیر بوده است. نباید به خاطر یک پنالتی زحمات چند ساله این بازیکن زحمتکش فراموش شود. شاید اگر من یا مهدی ترابی هم ضربه پنالتی اول را می‌زدیم خراب می‌شد. همین که جگرش را داشت و پشت ضربه پنالتی اول ایستاد خیلی حرف است.

هوادار نیستند، هوادارنما هستند
متأسفانه شنیدم پس از دربی برخی افراد به پیج شخصی مربیان پرسپولیس حمله کرده و از الفاظ نامناسبی استفاده کردند. این افراد به نظر من هوادار پرسپولیس نیستند بلکه هوادارنما هستند. همین پرسپولیس با این کادر فنی توانست چهار هفته قبل از پایان لیگ قهرمان لیگ برتر شود. رکورد بیشترین امتیاز در لیگ برتر را هم با همین مربیان شکستیم و حالا رسم مردانگی نیست که آن‌ها سیبل شوند. اگر باختیم همه مقصریم و پرسپولیسی‌های با معرفت مثل کوه پشت آقایحیی و کمک‌هایش می‌ایستند.

آبی‌ها خوش باشند تا دربی بعدی...
به هر حال این برد هم مبارک استقلالی‌ها باشد، اما همه می‌دانند جام حذفی جام شگفتی‌هاست. تیم‌هایی که موفق به شکست تیم‌های بزرگ شوند شگفتی‌ساز لقب می‌گیرند و از این دست اتفاقات هم در فوتبال دنیا زیاد می‌افتد. این آخرین دربی نبود و دربی باز هم ادامه دارد. استقلالی‌ها حق دارند با این برد خوش باشند و نوش جان‌شان! چه شکلی و چه جوری بردند هم مهم نیست. این هم مهم نیست تا دقیقه ۹۲ ما برنده بودیم و الان آن‌ها برنده شدند؛ آبی‌ها خوش باشند تا دربی بعدی! ما هم باید خودمان را برای آینده و دربی و بازی‌های بعدی آماده کنیم.

شکست در دربی بهترین تلنگر برای قهرمانی لیگ بیستم بود!
من هم ۲۴ ساعت سخت را پس از ضربات پنالتی و دربی پشت سر گذاشتم، اما به قضیه جور دیگری نگاه می‌کنم. به نظرم این حذف شدن در دربی بهترین تلنگر برای لیگ بیستم بود. ما بازیکنان پرسپولیس قوی‌تر از قبل برمی‌گردیم و جبران می‌کنیم. این خط و این هم نشان!

پرسپولیس نباید بازنده فصل نقل و انتقالات باشد
من به کادر فنی پرسپولیس حق می‌دهم نگران فصل نقل و انتقالات باشند. بازیکنان ما بهترین هستند و بهترین پیشنهادات را دارند. این بچه‌ها حق دارند بهترین قراردادها را هم ببندند و غیرت و تعصب خودشان را هم در گذشته نشان داده‌اند. باشگاه اول باید این بچه‌ها را نگه دارد و بعد خریدهای خوبی برای تقویت تیم داشته باشد. پرسپولیس بهترین تیم ایران است و نباید بازنده فصل نقل و انتقالات باشد. این یک مطالبه درست از سوی مربیان، هواداران و حتی بازیکنان پرسپولیس است و امیدوارم مدیران گوش شنوایی داشته باشند.

هواداران واقعی پرسپولیس از گل‌محمدی حمایت کنند
من می‌دانم پرسپولیسی‌ها ناراحت هستند. می‌دانم تحمل شکست خیلی سخت است، اما شما کدام تیم را در دنیا سراغ دارید که نباخته باشد؟ رئال‌مادرید و زیدان به منچسترسیتی و گواردیولا باختند. گواردیولا و سیتی در کمال شگفتی مقابل لیون شکست خوردند یا اینکه بایرن‌مونیخ تیم بارسلونا را ۸ تایی کرد! فوتبال همین است. هیچ تیمی نمی‌تواند همیشه برنده باشد، اما مهم این است که هنگام باخت انسجام و وحدت خود را ازدست ندهیم. این پرسپولیس و آقای گل‌محمدی الان بیشتر از هر زمان دیگری به حمایت هواداران نیاز دارند. زمان برد که همه خوشحال هستند. هنگام شکست باید همه پشت هم باشند و کمک کنند تیم دوباره برخیزد و برای قهرمانی و موفقیت خیز بردارد. به عنوان یک پرسپولیسی از هواداران واقعی می‌خواهم از کادر فنی حمایت کنند که البته این کار را انجام خواهند داد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰



دو پرسپولیسی از لیست آسیایی خط خوردند
دو پرسپولیسی از لیست آسیایی خط خوردند

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس دو بازیکن را از لیست آسیایی این تیم خط زد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یحیی گل‌محمدی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال تقویت پرسپولیس است و در همین راستا نام محسن ربیع‌خواه که استخوان پایش ترک خورده و محمد انصاری که از ناحیه رباط صلیبی مصدوم است را از لیست آسیایی خود خارج کرد تا جا برای جذب یک مدافع و یک هافبک در تیمش باز شود.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲



ترابی با پرسپولیس فسخ کرد
ترابی با پرسپولیس فسخ کرد

ورزشه سه نوشت:

مهدی ترابی، هافبک پرسپولیسی‌ها که در این فصل موفق به ثبت 11 گل شده بود، با حضور در باشگاه و در توافق با مدیران این تیم، با استناد به بند عدم پرداخت مطالباتش، قراردادش را فسخ کرد.
ترابی که از هفته‌های پایانی فصل زمزمه جدایی‌اش از این تیم و حضور در فوتبال خارج از ایران شدت گرفته بود، جزو نفراتی بود که یحیی گل محمدی در جلسه با مدیران تیم خواهان تمدید قرارداد و ادامه حضور او شده بود. با این حال این هافبک تاثیرگذار که پیشنهادات خارجی دارد و گفته می‌شود به زودی مقصد جدید خود را مشخص خواهد کرد، با استناد به بندی در قراردادش،(عدم پرداخت مبلغ مدنظر)به همکاری با این تیم خاتمه داد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴



زمان سفر پرسپولیسی‌ها به قطر
[IMG alt="زمان سفر پرسپولیسی‌ها به قطر
"]https://media.khabaronline.ir/d/2020/08/01/3/5435389.jpg[/IMG]
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس چهار روز قبل بازی با التعاون عربستان راهی دوحه قطر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طبق برنامه قرار است کاروان پرسپولیس ۲۱ شهریور و چهار روز پیش از بازی با التعاون عربستان که قرار است ۲۵ شهریور در ورزشگاه ورزشگاه اجوکیشن سیتی دوحه برگزار شود برای حضور در ادامه این رقابت‌ها به قطر بروند.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از امروز آغاز می‌شود.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰



آل کثیر هم به پرسپولیس پیوست
آل کثیر هم به پرسپولیس پیوست

عیسی آل کثیر با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد دو ساله به توافق نهایی رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس از صبح امروز با ۲ بازیکن به توافق قطعی رسیده و با سعید آقایی، مدافع سابق سپاهان و حامد لک، دروازه بان سابق ماشین سازی قرارداد امضاء کرده است.

عیسی آل کثیر هم پس از مذاکراتی که امروز با باشگاه پرسپولیس انجام داد با مسئولان این باشگاه از لحاظ مالی به توافق نهایی رسید و با این تیم قرارداد امضا کرد.

آل کثیر سال گذشته در تیم صنعت نفت حضور داشت و با به ثمر رساندن ۱۲ گل در رتبه سوم برترین گلزنان فصل قرار گرفت.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷



سعید آقایی: امروز دلم را به عاشق‌ترین هواداران فوتبال ایران دادم
سعید آقایی: امروز دلم را به عاشق‌ترین هواداران فوتبال ایران دادم

سعید آقایی پس از عقد قرارداد با پرسپولیس، پستی در اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید آقایی مدافع سپاهان با قراردادی دو ساله، پرسپولیسی شد. او پس از عقد قرارداد با سرخپوشان در اینستاگرامش نوشت:

امروز که سبابه‌ام را جوهری کردم تا روی برگه قرارداد با پرهوادارترین تیم آسیا بزنم، همه روزهایی که دوست داشتم در پرسپولیس بزرگ بازی کنم از ذهنم عبور کرد. همه دورانی که با پیراهن تیم‌های دیگر مقابل پرسپولیس حضور داشتم و حس و حال طرفداران ارتش سرخ را در حمایت از ستاره‌هایشان می‌دیدم، با خودم می‌گفتم چقدر خوشبخت است بازیکنی که این موج را پشت سر خود دارد.
خداراشاکرم که به دلم نگاه کرد و مرا جایی قرار داد که هر فوتبالیستی آرزویش را دارد؛ من آمدم برای یک شروع دوباره و ورق زدن یک برگ جدید از دفتر زندگی ورزشی‌ام. در این مسیر جز توکل به پروردگار و کمک های شما هواداران بی نظیر روی هیچ مساله دیگری حساب باز نکردم و البته که خوب می‌دانم باید هرچه در توان دارم بگذارم تا همه باهم برای سربلندی دوباره پرسپولیس بزرگ گامی برداریم.
از امروز دلم به شما عاشق‌ترین هواداران فوتبال ایران دادم؛ تا باشد سرخ‌ترین سلامم را پاسخی دلگرم‌کننده بدهید. به امید ثبت شیرین‌ترین خاطرات ممکن.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳



لک پرسپولیسی شد/عکس
لک پرسپولیسی شد/عکس

حامد لک دروازه بان فصل پیش ماشین سازی به پرسپولیس پیوست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از جدایی بیرانوند از پرسپولیس، مدیران این تیم به دنبال جذب یک گلر ایرانی بودند. حامد لک و رشید مظاهری گزینه های سرخپوشان بودند که بالاخره با حامد لک به توافق رسیدند. لک که سابقه حضور در فولاد، تراکتور و نساجی را در کارنامه دارد، فصل گذشته در ماشین سازی بازی می کرد و حالا به پرسپولیس پیوسته است.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰



تصویری از تجمع اعتراضی پرسپولیسی‌ها مقابل باشگاه
تصویری از تجمع اعتراضی پرسپولیسی‌ها مقابل باشگاه

شماری از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در اعتراض به شرایط فعلی، مقابل این باشگاه حاضر شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حضور مدیرعامل پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر و مناظره تلفنی او با علیرضا بیرانوند که معتقد بود با جرایم در نظر گرفته شده در حقش اجحاف شده است آخرین حاشیه همه ماجراهای اخیر نبود.

تعدادی از هواداران پرسپولیس صبح امروز با تجمع مقابل ساختمان این باشگاه به نحوه مدیریت مهدی رسول‌پناه و فعالیت پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اعتراض کردند. حدود ۴۰ نفر در این تجمع شرکت داشتند و با سر دادن شعارهایی علیه وزیر ورزش خواستار جدایی رسول پناه از مدیریت پرسپولیس شدند. این تجمع دقایقی طول کشید و پس از آن مأموران نیروی انتظامی با حضور در محل از هواداران درخواست کردند مقابل ساختمان پرسپولیس را ترک کنند.

آخرین بار هواداران پرسپولیس در اعتراض به عملکرد مدیریتی عرب به محل ساختمان پرسپولیس مراجعه کرده و در یک تجمع قابل توجه، اعتراض های خود را بیان کردند. آن زمان، سوژه اعتراض برانکو ایوانکوویچ بود اما امروز گفته می شود جدایی چند بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس در اعتراض های امروز بی تاثیر نبود.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲


بشار رسن توافق اولیه را امضا کرد
رسول‌پناه، ترابی را تهدید کرد: نیایی، اصل ماجرا را می‌گویم!
رسول‌پناه، ترابی را تهدید کرد: نیایی، اصل ماجرا را می‌گویم!

سرپرست باشگاه پرسپولیس در جمع هواداران معترض این تیم که مقابل باشگاه حضور یافته بودند گفت که بشار رسن توافق اولیه برای ماندن را امضا کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی رسول‌پناه در جمع هواداران معترض پرسپولیس مقابل دفتر این باشگاه گفت: می‌دانم بیشتر نگرانی شما روی مسائل نقل و انتقالاتی است که حق هم دارید. خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد و شکست در دیدار دربی یک اتفاق بود.

وی افزود: در مورد نقل و انتقالات سرمربی و سرپرست تیم لیستی به ما داده‌ و گفتند بعد از تاریخ 6 شهریورماه وارد نقل و انتقالات شویم که تمرکز تیم به هم نخورد. صحبت‌هایی هم شده بود ولی همزمان با تاسوعا و عاشورا شد و گفتند که فعلاً صبر کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: روز گذشته با سه بازیکن صحبت کردیم و همین الان هم با سه بازیکن در حال عقد قرارداد هستیم و منتظریم امروز کار عقد قرارداد آنها را به پایان برسانیم.

رسول‌پناه در مورد تمدید قرارداد بشار رسن اظهار داشت: روز گذشته با بشار رسن صحبت کردیم و او توافق اولیه را امضا کرد. رسن حدود 138 هزار دلار از فصل قبل طلب دارد و من به او گفتم که این پول را تا شنبه پرداخت می‌کنم. بشار هم گفت قرارداد اولیه را امضا می‌کند و مشکلی نیست. مدیر برنامه او هم روز گذشته پیش ما بود و قرار شد امروز توافق نهایی شود.

وی در واکنش به صحبت‌های یکی از هواداران مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد رسن شرط تخفیف را گذاشته است، گفت: من چنین شرطی نگذاشتم. چنین چیزی نیست. بشار رسن گفت 10 درصد به قراردادم اضافه کنید که من هم گفتم، چشم! قرار هم بود امروز به باشگاه بیاید که گفتم فردا بیاید.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره بحث فسخ قرارداد ترابی عنوان کرد: در مورد ترابی یک بحثی پیش آمده که او خواسته چون امکان دارد به تیم بازگردد، آن را مطرح نکنیم. اگر ترابی تا فردا بازنگردد، این موضوع را خواهیم گفت. قطعا دلیل توجیه کننده‌ای است و دلیل اینکه ما الان چیزی نمی‌گوییم این است که ترابی قرار است تا فردا به ما جواب بدهد. بعد از آن ما اصل ماجرا را مطرح خواهیم کرد و مطمئنم شما هم قانع خواهید شد.

رسول‌پناه در خصوص اینکه درآمدهای باشگاه چطور هزینه می‌شود، گفت: روزی که آمدم فقط 700 هزار تومان در حساب باشگاه بود. کاری هم به مدیران قبلی ندارم که باید به مسئولان پاسخگو باشند. من روز اول دیدم با کارگزار باشگاه به بن‌بست خوردند، ولی ما کف قرارداد با کارگزار را به 110 میلیارد رساندیم. تا امروز هم 38 میلیارد از کارگزار باشگاه گرفته‌ایم.

وی درباره تمدید قرارداد بازیکنان و همچنین تمدید قرارداد شجاع خلیل‌زاده خاطرنشان کرد: برخی بازیکنان به ما رقم‌های نجومی گفته‌اند. شجاع بهترین بازیکن و با غیرت‌ترین بازیکن ماست. روز گذشته با او و همه صحبت کردم و هیچ مشکلی نیست. بنده‌ها خدا گفتند به نحوی قرارداد نبندیم که باعث اختلاف بازیکنان شود و تمرکز تیم به هم بخورد، اینطور نباشد که قرارداد یک بازیکن 13 میلیارد باشد، یک بازیکن 2 میلیارد! ما اینها را نمی‌گوییم که به خاطر حفظ حرمت تیم است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره مطالبات برانکو و اینکه گفته بود قرار است 600 هزار دلار به این مربی پرداخت شود، گفت: من گفتم اگر 300 هزار دلار دیگر به او پرداخت کنیم، کل مبلغ پرداختی 600 هزار دلار می‌شود.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵



پرسپولیس یک بازیکن دیگر را هم خرید
پرسپولیس یک بازیکن دیگر را هم خرید

ایسنا نوشت: بازیکن فصل گذشته شهر خودرو با عقد قراردادی دو ساله، پرسپولیسی شد.

میلاد سرلک پس از مذاکره با مدیران باشگاه پرسپولیس، با عقد قراردادی دو ساله رسما پرسپولیسی شد.

او پیش از این برای تیم فوتبال شهر خودرو مشهد بازی می‌کرد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷



ترابی بخاطر 400 میلیون با پرسپولیس فسخ کرد
ترابی بخاطر 400 میلیون با پرسپولیس فسخ کرد

خبرورزشی نوشت: مهدی ترابی با مدیران اسپایر قطر قرارداد بسته تا از این طریق به یکی از تیم‌های لیگ ستارگان ملحق شود.

مهدی ترابی که عصر دوشنبه گذشته پس از جلسه نافرجام خود با مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس نسبت به افزایش رقم قراردادش به ساختمان سازمان لیگ فوتبال رفت و با توجه به بندهای موجود در قرارداد خواهان فسخ یکطرفه آن شد. هافبک پرسپولیس که عملکرد نسبتاً خوبی در میان سرخپوشان داشت با استناد به بندهای مالی خود توانست فسخ قرارداد کند. طبق بند موجود در قرارداد این جوان ملی‌پوش اگر ۹۰ درصد مبلغ قرارداد تا یک بازی قبل از پایان لیگ به ترابی پرداخت نشود او حق فسخ داشت. با این حال باشگاه پرسپولیس ۸۰ درصد این قرارداد را پرداخت کرد، اما او به خاطر مبلغ باقی‌مانده توانست فسخ کند.

در واقع ترابی تنها برای حدود ۴۰۰ میلیون تومان که از پرسپولیس طلب داشت بند فسخ قرارداد خود را فعال کرد تا با تکیه بر همین موضوع از پرداخت حق ترانسفر حدوداً ۴۰۰ هزار دلاری به پرسپولیس نیز فرار کند. شنیدیم او با مدیران اسپایر قطر قرارداد بسته است تا از این طریق به یکی از تیم‌های لیگ ستارگان ملحق شود!
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰



نهیب یحیی به پرسپولیسی‌ها برای آسیا
نهیب یحیی به پرسپولیسی‌ها برای آسیا

ورزش سه نوشت: سرمربی پرسپولیس بعد از ناکامی در صعود به فینال جام حذفی، اکنون امیدوار است شاگردانش با تمرکز در آسیا، بتوانند شانس صعود در این رقابت‌ها را کسب کنند.

یحیی گل محمدی که بعد از قهرمانی در لیگ برتر و فصل نوزدهم، امیدوار بود همانند فصل گذشته که این تیم موفق به کسب دوگانه با قهرمانی همزمان در لیگ و جام حذفی شده بود، این اتفاق را تکرار کند که در نهایت برابر استقلال در ضربات پنالتی شکست خورد و این رویای سرخ‌ها به سرانجام نرسید.

سرمربی پرسپولیس که این روزها تمرکز خود را روی تقویت تیم و جذب نفرات مدنظرش گذاشته و از سوی دیگر نیز مراحل آماده سازی تیم برای حضوری موفق در لیگ قهرمانان آسیا را دنبال می‌کند، به بازیکنانش تذکر داده که تمرکز کامل خود را روی موفقیت تیم در این رقابت‌ها قرار دهند. پرسپولیس طی دو بازی ابتدایی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به تنها یک امتیاز دست یافته و امیدوار است در چهار بازی باقیمانده شرایط را برای صعود فراهم سازد و باید دید در این مسیر موفق خواهد بود یا شرایط به سود یحیی و شاگردانش پیش نخواهد رفت.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸



پیشنهاد دو بازیکن به پرسپولیس: قراردادمان را دلاری کنید
 پیشنهاد دو بازیکن به پرسپولیس: قراردادمان را دلاری کنید

خبرورزشی نوشت: دو تن از بازیکنان پرسپولیس در دیدار با مهدی رسول‌پناه سرپرست مدیرعاملی این باشگاه، پیشنهاد قرارداد دلاری دادند.

دو بازیکن پرسپولیس درخواست افزایش رقم قرارداد را به باشگاه ارائه دادند که این امر با مخالفت رسول‌پناه همراه شد، اما پیشنهاد دیگرشان این بود که رقم قراردادشان به دلار برگردانده شود.

به عنوان مثال، قرارداد یکی از این بازیکنان با توجه به نرخ روز ارز در بازار تهران، ۱۷۰ هزار دلار است. او از باشگاه درخواست کرده همین رقم در قراردادش، به دلار درج شود! بازیکن دوم هم چنین خواسته‌ای داشت هر چند رقم قراردادش همین حالا ۱۳۵ هزار دلار است، اما مدیران باشگاه با درخواست هر دو نفر مخالفت کردند. آن‌ها نیز به رسول‌پناه گفتند ابتدا باید بار دیگر در مورد ادامه همکاری فکر کنند و سپس تصمیم بگیرند. نکته دیگر اینکه مدیر برنامه‌های هر دو بازیکن، یک نفر است و این فرد از مدت‌ها قبل، شایعاتی در مورد پیشنهادات اروپایی برای هر دو بازیکن در فضای مجازی به راه انداخته که طبق ادعای مدیران باشگاه، این موضوع صحت ندارد.

وزارت ورزش و جوانان با همکاری فدراسیون فوتبال به صورت رسمی اعلام کرد باشگاه‌های فوتبال کشورمان برای جلوگیری از خروج ارز و ثروت ملی از ایران، حق امضای قرارداد با بازیکنان و مربیان خارجی را ندارند، اما این موضوع سبب شده بازیکنان داخلی درخواست عقد قرارداد دلاری کنند! ممنوعیت حضور خارجی‌ها، مشخصاً بازیکنان داخلی را چند برابر گران‌تر می‌کند و چنین مشکلی را به وجود می‌آورد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵



دهقانی در یک‌قدمی پرسپولیس
دهقانی در یک‌قدمی پرسپولیس

رضا دهقانی بازیکن تیم فوتبال سپاهان با پیشنهاد باشگاه پرسپولیس مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از بازیکنان موردنظر یحیی گل‌محمدی، رضا دهقانی وینگر فصل گذشته تیم فوتبال نساجی قائمشهر است.

این بازیکن تحت قرارداد باشگاه سپاهان است و تلاش می‌کند تا با گرفتن رضایت‌نامه از این تیم جدا شده و به پرسپولیس برود. وضعیت دهقانی تا چند روز دیگر مشخص خواهد شد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹



اسماعیلی فر چطور از دست پرسپولیس پرید؟
اسماعیلی فر چطور از دست پرسپولیس پرید؟

خبرورزشی نوشت: شایعاتی در باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه باشگاه اصفهانی برای راضی کردن اسماعیلی‌فر مبلغ ۳ میلیارد تومان به حسابش ریخته تا این بازیکن پای برگه قرارداد را امضا کند.

فصل نقل و انتقالات تابستانی برای هر باشگاهی حائز اهمیت است. کم نیستند مربیان بزرگی در جهان که معتقدند استارت قهرمانی یا موفقیت هر تیمی از فصل نقل و انتقالات زده می‌شود. تیمی که بتواند در نقل و انتقالات تابستانی موفق عمل کند ۵۰ درصد راه قهرمانی و موفقیت را طی کرده و این قاعده درخصوص تیم‌های مدعی بیشتر صدق می‌کند؛ درست مثل پرسپولیس.

قهرمان ۴ دوره گذشته لیگ برتر کار بسیار سختی در فصل نقل و انتقالات پیش‌رو خواهد داشت. توجه داشته باشید خرید بازیکن خارجی در لیگ برتر ایران ممنوع شده و تیم‌ها باید بازیکنان جدید ایرانی جذب کنند. این تیم‌ها فقط حق دارند با خارجی‌های تحت قرارداد خود تمدید کنند و اجازه جذب بازیکن غیرایرانی جدید نخواهند داشت. هر چند پرسپولیسی‌ها با چند بازیکن جدید قرارداد بسته‌اند، اما هنوز نتوانسته‌اند بمبی در فصل نقل و انتقالات ترکانده یا خرید اسمی و دهان پُرکنی داشته باشند. طبق شنیده‌ها باشگاه پرسپولیس به دلیل پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش در حال حاضر بودجه مناسبی برای خرید بازیکن جدید در اختیار ندارد و بر همین اساس هم با بازیکنانی مذاکره می‌کند که به قول رسول‌پناه به بودجه باشگاه بخورند. این در حالی است که گل‌محمدی مدتی پیش لیست خریدهای خود را به ترتیب اولویت به مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس ارائه داده است. لیستی که در صدر آن نام دانیال اسماعیلی‌فر دیده می‌شد، اما در نهایت این بازیکن به سپاهان پیوست. حالا شایعاتی در باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه باشگاه اصفهانی برای راضی کردن اسماعیلی‌فر مبلغ ۳ میلیارد تومان به حسابش ریخته است تا این بازیکن پای برگه قرارداد را امضا کند. البته اگر هم باشگاه سپاهان چنین اقدامی انجام داده باشد، جای ایرادی وجود ندارد.

در تمام دنیا رایج است تیم‌های باشگاهی خریدهای جدید خود را با مبالغی نسبتاً خوب راضی به امضای قرارداد می‌کنند. هرچند سپاهان نیز همچون پرسپولیس یک تیم دولتی است، اما امکاناتی به مراتب بیشتر از این تیم در اختیار دارد که رقابت با آن‌ها به ویژه در فصل نقل و انتقالات را بسیار سخت جلوه می‌دهد. با این وجود باشگاه پرسپولیس و مهدی رسول‌پناه در روزهای اخیر بازیکنان جدیدی همچون سعید آقایی، حامد لک و عیسی آل‌کثیر را خریداری کرده‌اند که حداقل دو بازیکن از این جمع در لیست اصلی گل‌محمدی نبوده و در لیست دوم حضور داشتند!
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸



دردسر جدید گل محمدی در آستانه لیگ قهرمانان آسیا
 دردسر جدید گل محمدی در آستانه لیگ قهرمانان آسیا

دو بازیکن پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی در تمرین این تیم تست MRI دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی عبدی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین روز گذشته از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد.

بعد از MRI مشخص شد که مچ پای این بازیکن دچار پیچ خوردگی شده و به همین دلیل باید زیر نظر کادر پزشکی قرار بگیرد.

کادر پزشکی در تلاش است تا هر چه سریعتر این بازیکن را به آمادگی کامل رسانده و در اختیار کادرفنی قرار دهد.

همچنین کمال کامیابی‌نیا هافبک پرسپولیس هم در روز پنجشنبه دچار مصدومیت شد و روز گذشته برای مشخص شدن وضعیتش، MRI داد و مشخص شد که او هم دچار کشیدگی همسترینگ شده است.

اقدامات درمانی روی این بازیکن آغاز شده و کادر پزشکی پرسپولیس در تلاش است تا این بازیکن هر چه زودتر در اختیار کادرفنی قرار بگیرد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵


اوساگونا هم رفتنی شد
مهاجم پرسپولیس قراردادش را فسخ کرد
مهاجم پرسپولیس قراردادش را فسخ کرد

مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش با این باشگاه را فسخ کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کریستین اوساگونا مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس پس از عملکرد ضعیفی که در این تیم داشت، امروز (شنبه) با حضور در دفتر باشگاه پرسپولیس قراردادش با سرخپوشان را فسخ کرد.

اوساگونا در نیم‌فصل نوزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به پرسپولیس پیوسته بود.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸


خلیل زاده: هرچه گرفتم 3 برابرش را پس می دهم
از پرسپولیس بروم 12،13 میلیارد به این باشگاه می رسد
از پرسپولیس بروم 12،13 میلیارد به این باشگاه می رسد

مدافع تیم پرسپولیس گفت: هیچ چیز درباره جدایی من از این تیم قطعی نشده اما اگر از پرسپولیس بروم، 12،13 میلیارد به این باشگاه می رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شجاع خلیل زاده درباره نقل و انتقالات اخیر باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: همیشه در فصل نقل و انتقالات هواداران نگران هستند اما خدا را شکر بازیکنان خوبی گرفته ایم. امیدوارم بازیکنان جدید بدانند به چه تیمی آمده اند. اینجا پرسپولیس است که پرهوادارترین تیم آسیا است.

وی افزود: هوداران در این باشگاه برای تیم جان می دهند و انشالله بازیکنان جدید با تمام وجود بازی کنند تا همانگونه که در چهار سال اخیر قهرمان شدیم امسال هم بتوانیم برای هواداران قهرمانی بیاوریم.

مدافع پرسپولیس درباره دلیل حضور خود در ساختمان این باشگاه توضیح داد: درباره بحث قراردادم به باشگاه آمدم. تاکنون با پرسپولس بحث مالی نداشته ام و اگر یک صدم درصد هم بخواهم از این تیم جدا شوم، پول خیلی خوبی به پرسپولیس می دهم.

خلیل زاده درباره احتمال جدایی اش از پرسپولیس گفت: تاکنون چیزی مشخص نشده اما اگر بخواهم از این تیم جدا شوم فکر می کنم 12،13 میلیاردی به این تیم می رسد.

وی درباره اینکه آیا از تیمی قطری پیشنهاد دریافت کرده است، اظهار داشت: پیشنهادهایی دارم اما تاکنون چیزی مشخص نشده است. ان شالله در لیگ قهرمانان آسیا با دعای هواداران نتایج خوبی کسب کرده و پرچم پرسپولیس را بالا نگه می داریم. از همین جا می گویم چه باشیم چه نباشیم، مهم پرسپولیس است.

مدافع تیم پرسپولیس درباره اینکه آیا درست است برخی بازیکنان تیم با هدف بالا بردن مبلغ قرارداد خود پیشنهاد تیم های خارجی را مطرح می کنند، توضیح داد: ما باید تابع قرارداد باشیم. هر کسی پیشنهادی دارد باید آن را به باشگاه بدهد. من هم با داشتن پیشنهاد خارجی باید برای جدایی مبلغ 400 هزار دلار به پرسپولیس بدهم.



خلیل زاده افزود: اگر بخواهم جدا شوم پول خیلی خوبی به پرسپولیس می رسد که از طریق آن می تواند 3،4 بازیکن خوب بگیرد. ان شالله هرچه خیر است پیش بیاید.

وی درباره کنایه اش به برخی بازیکنان استقلال پس از قهرمان نشدن این تیم درجام حذفی گفت: ما چهار سال است پیاپی قهرمان شده ایم که به دلیل توانایی خودمان بوده است. هواداران در باخت و برد از پرسپولیس حمایت کرده اند و یادم می آید یک روز مقابل یک تیمی آسیایی باخته بودیم اما 100 هزار نفر پرسپولیس را تشویق کردند تا بتوانیم با همان تشویق ها و حمایت ها به فینال آسیا و چهار قهرمانی لیگ برسیم.

مدافع پرسپولیس تصریح کرد: همین که هواداران می دانند بازیکنان از ته دل و با تمام وجود تلاش و دوندگی می کنند از هر چیزی ارزشمندتر است. برای پول در این سال ها بازی نکرده ایم. من با پرسپولیس قرارداد دارم و به همین دلیل به باشگاه آمدم. درباره پیشنهادم صحبت کردم و اگر یک صدم درصد جدا شوم، 12،13 میلیارد گیر باشگاه می آید.

خلیل زاده افزود: پول می دهیم و از پرسپولیس جدا می شویم. هر چه در این مدت گرفتم را اگر بخواهم جدا شوم سه برابرش را به این تیم پس می دهم.

وی درباره جدایی مهدی ترابی از پرسپولیس گفت: وی برای تیم ما زحمت کشیده و در قهرمانی پرسپولیس خیلی سهیم بوده است. برای مهدی در قطر آرزوی موفقیت می کنم و حتما برای جدایی از تیم دلایلی داشته است. مردم نمی توانند خودشان را جای ترابی بگذارند. امثال من و مهدی به این تیم می آییم و می رویم اما پرسپولیس و هوادارانش می مانند. ما هم برای هواداران آرزوی موفقیت می کنیم و همین که آنها بازیکنان را دوست دارند یک دنیا ارزش دارد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین